Sivut

torstai 15. elokuuta 2013

Happy girl!!

Kämppäkin näyttää jo kohtuu asuttavalta :) ostettiin Sokokselta sisustustarra, päätettiin laittaa se välioveen kun ulkoopäin tullaan. Ei menny ihanku kirjoissa se tarran laittaminen.. Se irtos ihan miten sattuu ja sit laitettii jokane sana erikseen. Meni aika upeesti vinoon, ajattelin kyllä hankkia siihen viereen jonkunmoisen tarrasydämen tai sit lisää sanoja, kun löysin kivoja Tokmannilta 5,99€. 




Ostin samaiselta Tokmannilta myös söpön Jaffa-vihon, josta tulee meijän matkapäiväkirjan. Kirjotin sellasta joskus pakon alla ysiluokalla kun oltiin luokkaretkellä Prahassa ja jälkeenpäin oon lukenu sitä vedet silmissä! Meillä on nyt jo ollu hauska reissu ja senkun paranee!! Huomenna ne alkaa! Meinaan Weekend festival <3!!! Jeeeeeeee

Tänään ehdittiin Hesassa jo shoppaileen, ehdottomasti suosikkilöydöt tein Guessista! Vaikka en ois IKINÄ uskonu, että mää raaskisin ostaa sieltä jotain itelleni. Mutta tämmöset tarttu mukaan..<3 

Joskus kannattaa satsata laatuun, oon jo kauan haaveillu uudesta lompakosta ja nyt<3 en kyllä raaski näitä ihanuuksia jokapäiväseen käyttöön ottaa. :) 

Vielä hieman lisää shoppailua ...







4 kommenttia:

  1. Sinulle on haaste! Käy katsomassa se täällä: http://lifewithjennq.blogspot.fi/2013/08/20-blogihaaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Vastailen vaan kysymyksiin kun oon saanu tän haasteen jo moonta kertaa =)

      Poista
  2. Ihania ostoksia, ja ihana seinätarra! Oon jo pidempään haaveillut seinätarroista, mutta mun seinät on tyhmän kiviset eli tarra menisi ihan ryppyyn ://

    http://annasophiadiy.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! =) Noo meilläkin on kiviseiniä, mutta siks aattelinkin laittaa sen välioveen kun tullaan ulkoopäin sisälle. :) Aika helppo varmaan irrottaa, mutta oon just muuttanu ja aattelin asua tässä kauan ;)

      Poista