Sivut

torstai 28. maaliskuuta 2013

Huh mikä päivä

Oon ihan naatti tämmösen työpäivän jälkeen. :) Menin jo seiskaan ja pääsin puol neljä. Kaupan alalla päivät pyhien alla ei oo kyllä mitään herkkua. :) Mutta päättyipä sekin työpäivä. Töitten jälkeen menin bussilla morjestaan kaveria piiitkästä aikaa. <3 Oli niin ihana nähdä ja vaan olla ja jutella tyttöjenjuttuja. :) Harmittaa vaan, kun en oo vieläkään uskaltautunut lenkkipoluille. Halu on niin hirveen kova ja huomennakin pitäis mennä kyläileen mummulle ja vaarille sekä serkun synttärikahville. Joo tiedän, että ei ole pakko syödä paljon, varsinkaan herkkuja, mutta tuntuu että mulla on nyt taas joku vaikeampi kausi menossa. Oon ollu viime aikoina aika väsynyt, joka johtuu paljon varmasti siitä, että liikuntani on ollut tosi vähäistä ja ulkoilu myös. Lisäks ruokavalio on aika reisillään. Ei niin paha, kun vois olla, mutta eipä tällä voi leuhkia. Muutos on tapahduttava ja sen on tapahduttava sisältä. ! Törmäsin tänään kivaan vatsalihashaasteeseen Elisan Start living your best life -blogissa ja aionkin lähteä mukaan. Elisalla on niin kaunis kroppa ja voi kun tuollaisen saisi. Kovalla treenillä tiedän sen olevan mahdollista. Oon nähny vaikka minkälaisia before- / afterkuvia. Miksen mäkin vois joskus omistaa sellaset? :) Mä voin kun vain tarpeeksi haluan. Tarvitsisin alkupotkun persauksille, jotta pääsisin uudestaan vauhtiin tässä laihdutusurakassa ja elintapojen muuttamisessa. Onneksi kotona ollaan samalla kannalla ja saan tukea sitäkautta, eikä jääkaappiin siten päädy mitään väärää ENÄÄ KOHTA AINAKAAN. :)

Kivaa kiirastorstaita! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti