Sivut

maanantai 2. joulukuuta 2013

Joulu tuleee

Joulu tulee kovaa vauhtia ja mulla on kauhee halu ostaa lahjoja. Yks ongelma mikä puuttuu on raha. :D tuleehan kohta veronpalautukset :) Diipadaa.

Olin viikonloppuna ihanassa seminaarissa, joka oli niin täynnä energiaa, upeita ihmisiä ja upeita tarinoita, että ei kyllä kyyneliäkään voinut välttää. Oli upeeta koulutusta, ruokaa ja ihanat gatsby-bileet illalla. <3






En oo ennen ollut Lahden Sokos Hotellissa, mutta yllätyin ihan positiivisesti. :) oli kiva huone ja IHANA sänky! Ihan loistava, kumpa sen ois saanu kotiin! Kotona odottiki sit kova kivi.

Oli silti tottakai ihanaa tulla takas kotiin. Pistin kalaa uuniin ja minä onneton yritin nyppiä kalasta ruotoja pois, enkä niitä hirveesti ees löytäny. Tosin syömisvaiheessa selvis, ettei niitä ees ollu paljoo. Tein myös elämäni ekaa kertaa pannaria. :D joka ilmeisesti onnistu ihan ok, koska toi ukkeli on syöny sitä paljon. 



Tänään kävin ettimäs varastosta kyntteliköt ja laitoin muutenkin esille joulukoristeita ja vessakin sai punaisemman ilmeen. :) 





Kattokaa nyt tätä tonttuperhettä <3



Tänään olin myös reeneissä ja tuli puhetta Tampereen polte-salista, mikä on keskittyny grosstraining tyyppiseen harjotteluun, mua kiinnostais hirveesti käydä kokeilemassa ja aattelin saada ton murun mukaan. :) 

Huomenna sit salille ennen töitä ja käymään iki-ihanalla uudestaan avatulla kirpparilla. :)






 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti