Sivut

torstai 27. joulukuuta 2012

SHOPPPING !!

Niinkuin uhkasin; olin Sokoksen ovien takana klo 9:00. Sieltä en ees hamstrannu mukaani paljoo, sieltä Pentikille... :DD Sinne upposkin sit jo yli viiskymppiä. Ostoksista tulee huomenna kuvia, kun en jaksanu nyt ottaa niitä. Yhen maissa mulla oli jo kasseja niin kädet täys, että lähin välillä käymään kotona ja sit painuin uudestaan keskustaan :DD Pikkusiskon kaa hengailin ja opetin sitä käyttään iphonee, kun se semmotteen meni yheltä kaveriltaan ostaan. :) Ihmisiä alko olla kolmen jälkeen jo niin paljon, että ahdistus tuli. Olin varmaan seittemän tuntia kaupungilla ja kyllä se tuntuukin jaloissa. Illalla muru tuli hakeen mua ja hain ärrältä mun H&M:n tilauksen (joka on tilattu varmaan 3kk sitten!!) Seuraava tilauskerta sinne saa kyllä odottaa..

Rakastuin jo kummitädillä tohon tyynyliinaan ja shop onlinessa tohon pumppusaippua pulloon ja tohon toiseen keraamiseen rasiaan <3

Nyt meen kattomaan Expendables 2 ! Ihan paras, kannattaa kattoo jos tykkää kunnon toiminnasta ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti