Sivut

torstai 22. marraskuuta 2012

Yyh.

Tää päivä on ollu ihan kakka tähän asti. Suunnitelmat muuttunu miljoonaan kertaan ja eikai niille aina voi mitään, mutta pitääkö niistä ottaa niin paljon itteensä! Pitää koska oon nainen ja välillä se on inhottavaa, naiset varmaan tietää mitä tarkotan. Miks asioista pitää välillä hakee niitä huonoja puolia, kun vois miettiä niitä hyviäkin. Se siitä, lähin Verkkokauppa.comista hakeen miehekkeen synttärilahjaa, vähän lisäosia ps3 jeejee :D Ei sillä, etteikö niistä ois mulle iloo, toi pleikkakolmoselle tarkotettu Move on meinaan ihan ylivoimainen vempele! Meillä on toi Sports championsin ensimmäinen osa, joka sisältää seuraavat lajit; jousiammunta, frisbeecolf, rantalentopallo, pöytätennis, petankki ja gladiaattoritaistelu. Ja toi viimenen on ihan ylivoimasen hauska ja hiki tulee :D Yksin ilta pelasin sitä tunnin verran ja miekkailin ja pompin kotona ihan tosissani (: Mää taistelin! Ja ps. kohta hyllyssä on virallisesti se sports champions 2 ;)


Suosittelen jos omistat Moven! :D
Näin pitkästä aikaa yhtä kaveria ja sai taas todeta, että viime kerrasta oli ihan liikaa aikaa. Täytyy petrata ja nähdä useammin! :) Käytiin Cittarissa pyörähteleen, oon miettiny, miksei kaupassa voi käydä ostamatta mitään ? Eli tässä löydöt Cittarista ...

Cesar Millan on mun mielestä ihan huippu ja kaikki Cesarin tähänastiset kirjateokset löytyykin mun kirjahyllystä aitiopaikalta. Tätä ykköskautta oon metsästäny kauopoista ja nyt sen löysin :)

Mun mielestä nää muumi syvät lautaset on niin törkeen kalliita, etten niitä koskaan raaski ostaa, jos ne ei sit oo jossain tarjouksessa. Jajaja koska nyt toinen makso 13,50€ ja toinen 14,00€ ,niiiin joku korkeempi voima mut "pakotti" ottaan ne sieltä hyllystä. Eiks ookkin hyviä selityksiä? :)

Nyt mää syvennyn Herbalifen sivuille, aaah tilausta äkkiä, että saan tilata uutuusherkkuja;

Paahdetut soijapavut: 9g proteiinia ja vain 113kcal !

Kausimausteinen vanilja sis vain 220 kcal (sekoitettuna 2,5dl kevytmaitoa)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti