Sivut

sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Palkkapäivä se paras päivä

Jooh eli kun viidestoistapäivä koittaa tämä tyttö lähtee shoppaileen ;D ideaparkkiin olin haaveillut jo pidemmän aikaa, nooh siinäpä sitten mentiin, onneks sain seuraaki ❤️ Vai mitä, että Guess oli hyvä paikka? 

Mitäpä sieltä Ideaparkista sit löyty? 

Ginasta 3:n säilytyspussin setti 5€ 

Mangosta kukkaro 5€ about

Pentikistä ruukku :) meinasin eka ostaa sinisenkin, mutta tyydyin sit yhteen ;) 

Pöllökorvikset :) ja se sininen pöllökaulakoru ois sit ollu tuolla -50%, jonka Kampista ostin normihintaan, no aina ei voi voittaa ;) 

Hennesiltä parit mikroshorsit 4,95€ kipale. Nää oli kyl nii lyhyet, ettei näitä kehtaa pitää ku kotona :D 

Vero Modasta aikas jännä paita. Tää oli ihanan kevyt päällä ja tuuli tuivertaa varmasti kivasti läpi :) tää oli mielestäni jännä ja mietin jonkun aikaa, otanko vaiko en. Kuitenki otin :) ei ollu ku vähän päälle 7€ :) 

New Yorkerista pari samanlaista toppia hintaan 2,95€ eipä ainakaan ollu hinnalla pilattu :) 

Ja sitten ne kaikista ihanimmat ❤️ GUESS!!! Täällä ei edes pitäny alunperin käydä, koska Guess on sellanen kauppa, josta mulla tuppaa aina tarttuun jotain mukaan jos vaan suinkin raaskin :) taas tulee tää sama lause "oon jo kauan halunnut tälläsen" ,mutta siis IHAN OIKEASTI ! :) nyt ne sit oli alennuksessa, mutta -40%. Lähtöhinta 55€. Sitten tuli suurin ongelma kun ei osaa päättää ja mitä jo instagramiinki kirjotin, et jos ei osaa päättää ni otetaan molemmat ;D huom. Mua kyllä yritettiin estää. Liityin myös kantikseks, koska tottakai minä haluan ensimmäisenä tietää, koska alennukset alkaa! ;) 

Tää on nyt vähän huono kuva, mutta tutkailin itseäni eilen salilla treenin jälkeen ja kyllä siellä takareidessä alkaa jotain pientä pattia näkyyn, että ehkä pikkuhiljaa  se salilla käynti rupee tuottaan jotain tulosta. Hehe :) ainakin eilen oli sellanen treeni, että naama oli niin punanen, etten ees muista millon viimeks! Hikoilin kun mies! Treeni todellakin meni perille. Mitenkäs se dietti sit? Noh ihan jees, mutta oon myös hieman soveltanu omaani ja ehkä syöny sipsejäkin. Ups. Mutta en jaksa stressta liikaa. 

Mutta se minkä oon huomannu ni unentarve! Voi luoja se on kasvanut ja paljon. Voisin nukkua koko ajan, mutta ongelma on se, etten saa nukuttua! Meillä  kotona on liian valosaa, liian kuuma ja liikaa meteliä tulee ikkunasta. Joudun melkein joka yö nukkuun korvatulpat korvissa, ne tulpat on ihan bebasta, koska irtoo koko ajan kesken unen ja menee hermo. Oon vinkunu pimennysverhoo ja vaikka mitä. Argh. 

Kuvaa meikäläisen pärstästä. Mulla on hiusongelmia. Argh. Kaikki sanoo, että ihanat hiukset kun ne on niin paksutkin.
No joo, mutta ei oo helppoo niitten kanssa näin kesällä! Hiostaa niii paljon, että pakko pitää niitä jatkuvasti kiinni. Oon ostanu miljoona nutturavalkkia, ei pysy.. Eilen ostin nepparillisen valkin, mutta mä en osaa! En vaan saa sitä mun hiuksiin! Saati sit pysyyn siellä. Uhkailin miestä tänää aamulla, että vedän kohta lyhyeks. Vaikka todellisuudessa tiedän, että ei oo kyllä pokkaa! En osais elää niiden kans ku aina ollu pitkät. Vai osaisinko? 

On myös positiivista! Mun kynnet kasvaa sika nopeeta jee :) 


Hain alkuviikosta mun dermosil paketin ja siellä oli kaikkee kivaa :)! 

Pyrkiny vähentään tilailua? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti