Sivut

sunnuntai 3. elokuuta 2014

5 työpäivää viä!!

Vielä pitäis jaksaa 5 työpäivää ja sen jälkeen kuittaan ja lähren lomalle! Viikon päästä tähän aikaan taidan nauttia jossainpäin roseeta ja syödä ulkona pitkän kaavan kautta (; Maison täältä tullaan :)
Sisustusshoppailut, en malta oottaa =)

Tässä on keretty poimiin mansikoita, tosin poimittiin niitä vaan yks ämpärillinen, et saatiin sellanen vajaa 6 litraa, kaikki pistettiin rasioihin ja pusseihin ja pakkaseen. Oli tarkotus hakee vielä myöhemmin lisää, mutta yllätys yllätys ei siä mitään enää ollu! Litra sieltä sit vielä jotenkuten tuli, se pistettiin hilloks. Tainno itsehän olin silloin töissä ja muut hoiti työt :)


Kampaajalla kävin viime viikon torstaina. Olin siellä ihan hyytelöö, kun sitä aiemmin jo aamulla olin käyny tunnin hieronnassa. Hieronnassa käyminen on kyllä rankkaa. Joka paikkaa kolotti sen jälkee tainno yläselkää eniten ja seuraavana päivänä oli paikat ihan kosketusarat. :D Kampaaja napsas ehkä sellatteet 15 cm pois pituudesta ja värjäs tyven. Kylläpäs olo keveni päässä sen jälkeen. Noilla mahti helteillä mulla on ollu melko hankalaa tän letin kans :D


Mökilläkin rentouduttiin viime viikonloppuna (: Yks yö vaan kerettiin olla, mutta voiettä.. Siellä oli taas niin ihanaa, ettei sieltä olis halunnu lähtee ollenkaan pois.. Nukkuminen oli tiavaallista, tuli vähän vilukin jopa, kotona on ollu viimeset 3 vko ihan hiessä kun yöllä herää. Kerrostalot on ihan jumalattoman kuumia! Meille kyllä kävi säkä kun sit vielä viikko sitten sunnuntaina lämpöö oli sellanen +30 astetta. Kävin uimassa kolme kertaa! Oli ihana herätä aamulla ja pistää suoraa simmarit päälle ja järveen! Mun kalatkin oli lisääntyny viime kerrasta ihan hirveesti. Nytkun syötin niille leipää, ne tuli ihan pintaan syömään :D Liian kesyjä jo ehkä.. :D Hauet kiittää.








 Myrsky tulee :s


1 kommentti:

  1. Hei! Et oo kirjotellu pitkiin aikoihin...Olisi mukava kuulla kokemuksiasi Superdieetistä :) Olen itse myös harkinnut siihe osallistumista niin olen koittanut kerätä tietoja ja kokemuksia että kannattaako :)

    VastaaPoista