Sivut

maanantai 14. tammikuuta 2013

Minä hiihtämässä!

Tosiaan aamu alkoi sillä, että mää ja kulta pistettiin monot jalkaan ja monoteltiin ulos ja oikeastaan pitkälle ei tarvinut mennä, kun takapihalle ja Nässyn (Näsijärven) jäälle. Hiihdettiin joku 40 min. Pysyin jopa pystyssäkin :D Mun suksien huolto on vain jäänyt, hmm viime kerta taitaa olla joskus yläasteella kun iskä sutas pohjaan vähän pitoteippiä ja siinä se. No nyt kaivattas luistoo, en meinannu tuolla jäällä päästä edes eteenpäin, varsinkaan luistelutyylillä. Mää en noista suksien voiteluaineista juuri tiedä mitään, mutta kaippa se joku purnukka pitäis ostaa niin vois toi hiihtäminenkin olla vähän mukavempaa. :)

Nooh sieltä tutltua vetäsin aamupalan, Herbalifen pirtelö tunnetusti ja sitten aloinkin valmistautua salille lähtöön. Mähän oon jäsenenä Gogolla ja oon tossa Cityssä käynyt, joka on Hämeenkadulla. En kuitenkaan pidä Cityn salista, ensiks siellä on kaikki laitteet missä sattuu ja toiseks se on aina täynnä sillonku mä meen sinne. Tällä kertaa menin sitten testaamaan Gogo Parkkia, joka sijaitsee Hämeenpuistossa ja i'm lovin it! :D Aion siellä alkaa käydä ainakin salilla. Laitteet oli parempia ja ja ne oltiin jaoteltu paljon järkevämmin kuin Cityssä. Lisäks laitteissa oli suomenkieliset ohjeet, jos ei kaikista ollut varma. No kyllähän mää tiedän mitä mun piti reenata, mutta ei kaikki varmasti tiedä. Enkä sano, että kaikkia laitteita todellakaan taitaisin. :) Mutta mulla oli jalkapäivä tänään ja huh siltä todellakin tuntuu :)

Illemmalla käytiin kaupassa Prismassa tottakai ja pyörähdettiin me Gigantissakin. Oon miettiny uuden läppärin ostoa, mutta kun toi mies tokas, että eikö ois järkevämpi ostaa pöytäkone, koska sen vois yhdistää sitten tv:seen. En ostanut sit tänään mitään ja aiotaan ostaa se pöytäkone. Ei ainakaan kuumenekaan niin paljoa ja hei sillä pystyy pelaanki :D Haha ostin tänään Sims 3 :D joo moi, oon parikymppinen ja halusin Simmssin vaikkei oo vielä sitä uutta konettakaan, mutta se vaan on niin paljon parempi koneella kuin esim pleikalla pelates. Hehe :)

Iltapalaks tehtiin herkkusalaattia :

- pussi Romaine-salaattia
- pussi Punainen Salanova-salaattia
- pussi frisee-salaattia
- 2 Korpelan broilerin fileekuutio-rasiaa
- Valion kappelijuustoa
- auringonkukansiemeniä kourallinen

Lisäks viinietikkaa, rypsiöljyä, valkosipulia myllystä, pippuria. :)


BON APPETIT !

2 kommenttia:

  1. Namiii mitä salaattia! Tota pitää testata :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista