Sivut

keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Sokeriaaa!!

Eilen olin miekkosen kaa sen salilla tutustumassa ja samalla tsekattiin mun saliohjelmaa kuntoon ja muokattiin liikkeitä sekä sarjojen pituuksia. Eilen tein jalkareenin ja se oli yhtä helvettiä :D Kauniisti sanottuna, mää en tiedä mikä mua vaivaa vasemmassa reidessä, mutta jo ekassa liikkeessä joka oli kyykky, mua sattu niin pirusti. Askelkyykkyä en ees pystyny tekeen ollenkaan. Muut liikkeet meni suhteellisen ok:sti läpi, mutta en oo tottunu tohon, että oon jonkun ihmisen kaa salilla joka siinä vieressä sanoo painavemmin, että TEEE! Hyvähän se on tottakai ja sain hyviä vinkkejä kun seurasin vierestä miten muut reenaa.

Käytiin eilen viemässä meijän toinen mikro pois kaverille ja siellä istutiin kahvilla. Hirveen kiva kun tarjolle pistetään popcorneja ja konvehteja.. Yritä siinä nyt sitten istua ja olla ottamatta. No ei kuitenkaan otettu ja hyvä niin.

Tänään mulla oli rinta/selkä- treeni ja mun mielestä oon tehny aika suuren osan liikkeistä ihan erilailla kun tänään tein. Esim. ylätalja eteen oli pakko vaihtaa ylätalja taakse-liikkeeseen, koska tein sen olkapäillä repimällä, enkä sillain puhtaasti yhellä liikkeellä. Naruveto oli toinen, joka tuotti ongelmia, en ollu tarpeeks kyyryssä ja joustanu polvista ja käsiäkin koukistin liikaa.

Nyt illalla kyllä tuntuu hyvin joka paikassa, mieli on vaan aika kireellä. Keho huutaa sokeria ja on huutanut jo useamman päivän, pää on kipee melkein joka päivä, syön vissiin hiilareita liian vähän. Mutta kait tää tästä, nyt jo 8 päivää pärjätty ilman. Eikös ne 2 ekaa viikkoo oo rankimmat? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti