Sivut

perjantai 3. tammikuuta 2014

Tuulta purjeisiin!

Ei se eilinen sitten menny ihan niinku mietin, enkä päässy salillekaan. Tuli eilen ihan kauhee olo töissä ja olin ihan naama punasena ja kuumissani. Entiä oisko meinannu flunssan poikasta iskee siellä kun olo kuitenkin parani iltaa kohden kotona. Vai oonko allerginen työlle ;) 
Kyllä jo uhkasin etten välttämättä mee tänään töihin ja pomo olikin ihan yllättynyt kun näki mut siellä. Totesin vaan etten viitti pelkän pääkivun takia kotiin jäädä kun aamulla olo oli hyvä.

Olin ihan rikki töitten jälkeen, oli hirvee härdelli taas. Menin kuitenkin päättäväisesti tänään salille! Jeee :) olokin parani huomattavasti ja jaksoin tehä saliohjelman paremmin kuin viimekertoina. 



Syödessäni selasin samalla Unelmien talo ja koti -lehtee ja siellä oli kivoja ideoita eteiseen. Oon jo kauan haaveillu jonkinmoisesta kenkäkaapista, enkä tiä löytyykö mistään sellasta kivaa :) en haluais sellasta peruskenkäkaappia, ne kengät sais olla pystyssä eikä sillain lappeellaan miten yleensä ohuissa kaapeissa. Pitää varmaan opetella rakentaan ite ;D tai palkata joku rakentaan. 

Huomaa taas kuinka paljon enemmän on tullu syötyä joulun aikana ja muutenki tässä viime aikoina, koska nyt on ns koko ajan nälkä. Nää ekat päiväthän on ne hankalimmat ja oon aika pahalla päällä. Tiädän, että ihan itse aiheutettua, kunhan sais pidettyä itsensä kurissa eikä kitisis kotona toiselle puoliskolle. 

Ny juadaan teetä ja ollaan hetki näläs! 


Mää ja mun söpö ankkakuori toivotetaan hyvää illanjatkoo. Me aletaan kattoon salkkarielokuvaa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti