Sivut

lauantai 15. joulukuuta 2012

Hiustenvärjäys - naisen lempipuuha varsinki yksin...

Vapaaviikonloppu!! Nyt on kaikki tähänastiset ostetut joululahjat paketissa, tarkotus ois kyllä ostaa viä parit lahjakortit ja jotain muuta pientä :) Nyt tässä istuskelen hiusväri päässä puolialasti sohvalla ja ootan, että se vaikuttaa. Vessa on vuorattu sanomalehdillä jälleen kerran :D Oon niin loistava sotkeen ton hiusvärin kanssa, varsinki sillonku värjään yksin. Ei oo mitään helpointa puuhaa varsinkaan kun on näin paksut hiukset ku mulla ja pituuttaki on - no riittävästi. Sen jälkeen kun värjäsin blondista bruneteks on elämä kyllä värjäyksen suhteen ollu helpompaa, kun ei tummassa se juurikasvu niin näy, mutta auta armias se vaalee.. Mulla oli viikon päästä värjäyksestä jo semmone ihana tumma alue tua tyvessä ja sehän pistää silmään törkeesti, mutta kun ei viittis joka viikkokaan värjätä. Nyt oon sitten tummien kans tehny niin, että oon vaan välillä värjänny koko pään (jos mulla on sillo apuri) ja yksinollessa värjänny vaan tyven. Siinäkin on hommaa ihan kiitettävästi, enkä todellakaan saa kaikkee vaaleeta peittoon, varsinkaan tuolta takaa, mutta oon kuitenkin ihan tyytyväinen. Ei oikein oo varaa käydä kampaajallakaan värjäyttämässä joka kuukausi.

Tilasin joku aika sitten Positiivareilta Hyvän mielen päivyrin 2013, josta tänne lisäsinkin kuvan. Tilasin siinä samalla myös kortteja, jotka ajattelin ripustaa seinälle tuomaan iloa ja positiivisuutta jokaiseen päivään. Tein kolmesta kortista myös paketin, jonka annan äitille sen mieltä ilahduttamaan. Nää on ihania!

Odottelen murua töistä ja sitte suunnataan nokka kohti Ikaalista ja kummitädille pikkujouluihin ! :)

IHANAA VIIKONLOPPUA !!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti