Sivut

tiistai 28. tammikuuta 2014

Tavarat myyntiin mars!

Vaikken varsinaisesti oo tehny uudenvuodenlupauksia niin musta silti tuntuu, että oon tehny kuitenkin jonkun sanattoman lupauksen. Mulla on ollu hirvee hinku siivota kaappeja ja poistaa sieltä kaikkee sellaista mitä en tarvi, mitä en oo käyttäny aikoihin, yms. Sitä vaan säästelee kaiken maailman juttuja ja miettii et joo näitä pidän sit joskus, ei viä viitti pois heittää. Sit kun se joskus muka tulee huomaat ettet haluakaan käyttää tätä asiaa/tavaraa/vaatetta yms ja lupaat tälle uuden sitten käytän tätä kun..ajan. :D oon kyllästyny siihen. Ja nykyään yritän kaupassaki miettiä mitä ostan ja miks. Onko se tarpeellinen? Onko siitä mulle iloo viä myöhemminkin? Haluanko sen nyt oikeesti. Liian monta kertaa toteet kotona joko heti tai sit myöhemmin ettei tää nyt ollutkaan niin kiva ja hyvä juttu. :)

MUTTA .. Mikä iloisinta.. 

 Ne voi aina myydä :) justiin tänään tein kaupat yhen naisen kans, joka tuli hakeen multa ison pehmoleluhevosen. Hepalla oli jo ikää, mutta niin hyvin pidetty ja säilytetty, että vois luulla uudeks. Tämä nainen kertoi, että hänellä oli kotona nuori heppatyttö odottamassa. Liekö ostanut tämän sit yllätykseks vai ihan niin, että tyttö oli tiennyt. Uskon ja toivon, että tää lelu tuottaa sille pienelle tytölle yhtä paljon iloo, kun mitä se on tuottanut mulle kun sen pikkutyttönä joululahjapaketista sain :)<3 muistan sen ilon vieläkin niiiin hyvin!  
Onhan toisaalta kurja luopua tollasesta muistosta, mutta en viitti säilyttää sitä missään jätesäkissäkään seuraavia vuosia, kun ei se mihkää ois mahtunu. 


Eilen sit iskä ja kumppanit haki karvaturrin takas kotiin ja me jäätiin sit kaksin hiljaseen kämppään. Lähettiin sit pelaan tennistä, mutten koe olevani siinä viä kovin hyvä. Harjotusta harjotusta siis. 


Tänään kävin pitkästä aikaa kirjastossa <3 miks ihminen on niin saamaton, ettei oo sinnekään saanu itteensä raahattua. :) kohta alan nauttiin mun kirjoista herbateen ja herbapatukan kera :) 


Tiedossa ois tositarinoita ja vähän irrottautumista makeanhimosta. 

Mulla on myös sellasia epämääräsiä isoja kasoja makkari täynnä. Oon hinnotellu kirppistavaroita kun hullu konsanaan ja tänään vihdoin alkaa sit jakso siellä. :) saa nähä kuin käy. En oo ennen vienytkää tähän vuodenaikaan tavaroita kirppikselle. 8) 

Tänään tuli myös ilmoitus, että uusi sohva on saapunut ja vanha pitäis lähtee meiltä torstaina uuteen kotiin :) jes! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti