Sivut

maanantai 17. helmikuuta 2014

Tennis+sali

Aamulla käytiin pelaan tennistä, ei menny kyl niin hyvin kun toissakerralla, mutta paremmin kun viime kerralla, jollon kaikki tökki. Pikkuhiljaa taidot kehittyy. Mut ehkä oon vähän liian malttamaton ja turhaudun helposti. 

Aamulla mulle tuli myäs hämmentävä
tekstiviesti kuljetusfirmasta, että ne on toimittamassa mulle tänään paketin ja että voisinko olla yhteydessä heihin päin, että vois sopia ajasta. Siis häh? Olin ihan äimänä, koska en ollu tilannu mitään! Vaikka toi Vilpertti oli ensin erimieltä eikä uskonu. Noh paketti tuli ja se oli voitto! 



Mää olin sillävälin nyrkkeilykaverin kans salilla pumppaamassa ja odotin malttamattomana kotoo viestiä, että mitä ihmettä paketista paljastuu :) opin uuden mahaliikkeen ja aiettä <3 me puhutaan aina vattalihaksista, että mennään nyt tekeen mahoja 8) 

Ihan kiva yllätys, kun just eilen illalla manasin mun vajaa 3kk vanhaa Familonin  muka hyvää tyynyä. Se makso kuitenkin melkein kolmekymppiä ja ajattelin sen olevan laadukas "korkee ja napakka" oli ehkä kuukauden ja nyt siinä on vaan kauhee pään painauma. Jään odottelemaan yhteydenottoa sieltä suunnalta.

Loppuun hieman kuvia

Aamupala

Tämä on siis tomaattikeittoa, jossa on pussillinen soijapapuja ja hieman katkarapuja. Mums. 


Alotin myös täyttään pitkästä aikaa ruokapäiväkirjaa, tästä näätte mun tän päivän aamupäivän. 

Muistakaa juoda vettä! ;) vedenjuonnin perustarpeenkin pystyy laskemaan :)! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti