Sivut

maanantai 7. huhtikuuta 2014

Kaikenlaista kivaa

Aina sitä löytää kaikenlaista, vaikkei hirveesti rahaa oiskaan. Tälläset Ginasta joku aika sit 


Ihana kesähame <3 


Ja aletoppia hintaan viis euroo. 

On suosinu myös lenkkikelit ja koska kävely on niin tylsää sellaisenaan mun mielestä ainakin kun oon yksin lenkillä päätin vähän lisätä varustusta. ;) 


Rannepainot + jalkapainot + musiikki =hiki. ;)

Toissaviikonloppuna olin Herbalife- seminaarissa kuuntelemassa taas uskomattomia tarinoita ulkomaalaisten vieraitten suusta sekä ihan kotosuomalaisten. Kyllä tää on vaan ihmeellinen ja ihana juttu. I love herbalife. Sain tavata myös meidän sponsoriurheilijan, paraolympisti Toni Piispanen, joka on siis pyörätuolikelaaja. Ihanan valoisa ja postiivinen persoona, arvostan häntä kyllä todella :) 


Illalla meillä oli tottakai iltajuhlat, siellä meille esiintyi toinen sponsoroitu julkimo. Heidi Pakarinen, tangokuningatar. Hetken sainkin olla prinsessa kun lainasin kruunua. ;) 



Ja ruoka oli taas aivan uskomatonta. Ihan käsittämättömän hyvää. Kuinka tällästä nyt sit syödään kohtuudella. Tää tais olla kolmas kerta Lahdessa kun oon yrittänyt, mutta aina epäonnistunu kohtuudessa. ;) 


Väliin proteiinipannaria, kokeiltiin ekaa kertaa kotona. Ihan nam oli :) 


Puput vahtii ja on ollu hyviä vahteja kun tulos on nyt tämä.. 


Pitkään oon myös katsellut muumilamppuja Prismassa, mutta aika kallis on ollut hinta kun 49,95€. En tiä muitten mielipiteistä, mut mun mielestä se on paljon. Noh jokatapauksessa yks päivä onnisti kun just se lamppu, josta oon haaveillut sattu oleen -50%, koska oli mallikappale. Noh se sai auttamatta uuden kodin. Ja tältä se nyt näyttää <3 
Rakkautta keittiössä. 



Herbalifen puristeilla voi tehdä sydämen <3 nam. 


Eilen vähän tortilloja. Oluthan ei ole sitten minun! :) 


Toriin lähti tänään myyntiin nää konssit 40€. Tosi vähän käytetty. Koko 37,5. Kysellä saa täälläkin jos kiinnostusta. Jos ei viä menny toisaalla :) 

Huomenna sit viideltä ylös, saa nähä kuinka onnistuu kun on kaks yötä nukkunu 9h :D mutta nyt ei vaan nukuta vielä.. ;) 

LUKKO SULAA LUKKO SULAA..!! ;) 













2 kommenttia:

  1. Sulla on kyl kiva blogi ja mukava ko on paljon kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emma! :) Nyt on päivitys taas hieman jäänyt ;) Aion kyllä aktivoitua! :)

      Poista