Sivut

perjantai 10. toukokuuta 2013

Päivän naurut 8)

Repesin töissä hersyvään nauruun, kun sain viestin poikaystävältä aamupäivällä. "sulle tuli ihan jäätävän kokonen paketti" Noh mää sitten tottakai halusin heti tietää mitä siellä on.. :D Ja tiddidiiii....

Joo olin Stokkalla osallistunut kilpailuun, josta nyt sitten arpaonni suosi meikäläistä, mutta MIKS JUST JUSTIN BIEBER :D!! Aikeissa oli heti, että myyn nää. :D Noh avasimpas sitten ton ison paketin, koska mua häiritti miks pakkaus on niin iso, kun kyse on kuitenki vaan 100ml hajuvedestä. Noo siinähän oli ympärillä vaikka minkälaine kierrejuttu. No se siitä ilosta, meinaan se sumustuskorkki oli sit hajonnu ja menny poikki. Pistin  Stokkallekin viestiä, että miiitäs ny. Vaikka uskon, että postissa se on hajonnu, mutta eikai mulle voi rikkinäistäkään tuotetta antaa?


Yks ilta olin reipas ja jäin busssista toosi ajoissa ja kävelin kotio/hölkkäsin. Matkaa semmone 5-6km. Ihan hyvä töitten jälkeen, kun olin kuitenki seisonu koko päivän ja jalat oli ihan loppu.

Mua huvitti eilen kun lueskelin ja leikkelin lehtiä, niin tuli sit aukeema, missä puhuttiin avioliitosta ja mä löysin tän lauseen. :) Voin jo kuvitella, että musta tulee ihan samanlainen.

Mun päästä ei nyt tuu mitään järkevää tekstiä ja siks aionkin nyt pistää läppärin kannen kii ja suunnata kohti olohuoneen sohvaa, ottaa lokosan asennon ja avata telkun ja hmm mitäs sieltä tuliskaan muuta kun..

SUOMI - VENÄJÄ !! UUJEE. :))



Tami on päällikkö. Kalapaita jee!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti