Sivut

keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Herkkupizzoja ! :)

Huhhuh mikä työpäivä, oon ihan loppu, jännittävä päivä, oon saanu opetella paaaljon kaikkea uutta. :) Ihanaa oppia uutta, mutta myös vaikeaa. Onneks voin jälleen kerran todeta, että mulla on ihanat työkaverit ja niiden kanssa on ilo työskennellä. :)!

Tosiaan tein poikaystävän kanssa kotona yks ilta erilaisia pizzoja ja voi nam, että oli herkullisia. Arvatkaa kuinka ähky olin niiden possuttamisen jälkeen? :D!

 Pizza 1: tomaatti, aurinkokuivattu tomaatti, basilika, juustoraaste (raastettu oltermannista), pohjana tomaattipyree.

 Pizza 2: tomaatti, sipuli, jauheliha, ananas, juustoraaste, pohjassa tomaattipyreetä.
 Pizza 3: basilika, vuohenjuusto, sipuli, ananas, juustoraaste, ilmakuivattu kinkku, mozzarella, pohjassa tomaattipyree
 Pizza 4: vuohenjuusto, ananas, aurinkokuivattu tomaatti, juustoraaste, (jämät= kanaa ja bulguria), pohjassa ketsuppia.
Pohja tehtiin itte, mutta vähän suurennetttiin taikinaa.

Tänään tuntuu, etten oo saanu paljon aikaseks, mutta hei mä pesin pyykkiä, imuroin ja siistin tiskipöytää,- ja kaappia ennen töitä, etten sais ajatella noin :) Ja luin mää vähän pääsykokeisiinkin =)!! Huomenna vapaa, jeaa, tarkoituksena ois lähtee murusen kaa aamusta pelaan tennistä, ainakin aurinkoo on luvattu! =) Pidämme siis peukkuja, että näin myös on :)!

Ps.! Kävin osallistumassa Wanilla Rose :n blogissa ihanaan arvontaan, käy säki :)! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti