Sivut

maanantai 10. kesäkuuta 2013

Kirppistelyä ja lättyjä.

Eilen illalla otin pitkästä aikaa relax ja menin jo puoli kymmenen illalla sänkyyn nauttimaan teetä ja lukemaan lehtiä :D Ja huom mulle puoli kymmenen illalla on aikasin.
Aamu ei sitten alkanutkaan yhtä loistavasti. Puhdistettiin eilen kalkinpoistajalla tota meijän espressokeitintä ja poikaystävä oli unohtanu säätää uudelleen ison espresson koon. Empä mää sitä ajatellu ja niin tulvi ylitte kaikki onneks huomasin melko nopeeta :D
 Olin osallistunut johonkin arvontaan ja sittenn yks nainen otti muhun yhteyttä ja sano lähettävänsä mulle arvan tohon Libressen pink-ticket kilpailuun. Noh tänään sitten tuli kotiin saapumisilmoitus ja tämä oli postissa :D Yksi paketti siteitä! jeee... :''DD
 Tässä kirppislöytöjä, maalaisunelmalehtiä (lemppareita) ja ton Ranskattaret eivät liho -pokkarin bongasin jo poikaystävän vanhemilla ja ajattelin sitten sen itellekin hankkia kun kustansi kokonaist 1,50€. Alla yks jumppapaita, euron löytö se.

Lättyepisodi :D

Tää meidän kuntoprojekti ei vaihteeks etene.. :D En kestä, muttaku alko niin tekeen mieli lättyjä. Halut kyllä on jälkeenpäin hieman kadonneet, koska tossa paistamisessa menee niin jumalan kauan aikaa.. :DD Sitten kun mulla on lapsia mää en taho paistaa lättyjä, en taho. Ellei mulla oo aikaa paljon. Mutta koitetaan ottaa ittee niskasta kiinni. Kyllä mä tänään mietin lenkille lähtöä (oikeesti), mutta kun saavuin kotio kaupunkireissultani, ei mennyt kun 10 min ja alko jumalaton vesisade ja kohta heti perään ukkonen. Hyi mä inhoon ukkosta ja pelkään sitä kun pikkukakara :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti