Sivut

sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Mä oon täällä taaaas ! :)

Hiljaisuutta on ollut täällä puolella, selitys on yksiselitteinen. Mä en oo ollu vaan koneella :D! Haha tää on oikeesti hauskaa, koska yleensä mä oon se, joka nuokkuu illasta ainakin tunnin puoltoista koneella. Joskin tein sitä kolme kertaa enemmän, sillonku asuin yksin, mutta nyt se luojan kiitos on vähentynyt (kun on muutaki tekemistä ja seuraa =) ). Ollaan kotona syöty useempanakin iltana nyt salaattia ja aiaettä on ollu niiiin hyviä <3 ! Tässäpä vähän kuvasaldoa:





Eikös näytäkin herkulta ! :)


Mies oli ostanu viime viikolla ao-päiviltä minttusuklaa puddingia. Oli kyllä ihan hyvää :) Mä ehkä tykkäisin eniten siitä suklaasta, niin epäilen. En oo päässy kuitenkaan muita makuja vielä maistaan ja ajattelin, kun ollaan toi tuhottu, niin vois kokeilla sitä valkosuklaata  :) Nam!


Mies sai mut myös lenkille töiden jälkeen, kipin kapin lenkkivaatteet päälle ja pururadalle. Käveltiin ripeesti Kauppiin ja siellä tehtiin semmotteilla ulkokuntoilulaitteilla pari kierrosta ja hölkättiin kotiin. Alku tuntu taas NIIIN vaikeelta. Jalat oli ihan loppu työpäivän ja kuntoilulaitteiden käytön jälkeen. Kyllä se siitä sitten, kun hetken jakso pitää vauhtia yllä, niin jopas vauhti vaan kiihty! :) Ja fiilis oli enemmän kuin loistava. Sovittiin myös poikkiksen kaa, että se saa kertoo mulle kuukauden ajan mitä syön ja kuinka usein liikun. Mun oli ihan pakko ottaa haaste vastaan, koska sekä mää että varmasti myös toinen osapuoli on kyllästyny mun jatkuvaan nipotukseen siitä, että voivoi ku on läski ja turvonnu olo :D Alla näkyykin sitten iltapala ja huomatkaa, että ruokalautaskokokin on muuttunut. Siltä siis jatkossa syön ainaki pari viikkoa. (Huomaan, että se toimii mulla tosin hyvin ateriakoon pienentämis-mielessä). Ja toi alempi ei oo riisiä, vaan Bulguria.
Lisää infoa GoGreenin sivuilla.

Bulgur valmistetaan keittämällä, kuivattamalla, huuhtomalla, kuorimalla, kiillottamalla ja seulomalla durumvehnää. Seulonta tuottaa kolmenlaista jyvää: hienoa, keskikokoista ja karkeaa. GoGreenin bulgur on keskikokoista. Bulgur maistuu esim. riisin tai couscousin sijaan tai täytteenä monissa kasvisruuissa. Bulgur maustuu mukavasti kun se keitetään mehussa tai liemessä veden sijaan.
Paino: 450 g
Alkuperämaa: Turkki
Valmistus: Keitä 2 dl vettä, johon on lisätty suolaa ja öljyä maun mukaan. Lisää 1 dl bulguria ja keitä 8 minuuttia.     

Ravintoarvo:
Energiaa1450 kJ/350 kcal
Proteiinia13 g
Hiilihydraattejajosta sokereita67 g
<0,5 g
Rasvaa
josta tyydyttynyttä rasvaa
2 g
<0,5 g
Ravintokuitua6 g
Natrium5 mg
Fosfori240 mg (30 %*)
*% päivittäisestä saantisuosituksesta
Runsaasti kivennäisaineita
Runsaasti kuitua
 
Kuvaa paketista en saanu ladattua kun tää kenkkuilee! :|
 
Ei anneta sen häiritä, hyvää yötä kaikille!  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti