Sivut

sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Pelottava uni

Siis mun yö oli ihan kamala, kuten ehkä otsikostakin voi jo päätellä. Näin semmosta unta, että mun miekkoseni sano, että tää on ollu vaan tämmöstä säätöö ja ettei se jaksa enää, et tää oli nyt tässä. Olin niin paniikissa siinä unessa, ettei mitään rajaa. Itkin varmaan puoli unta, siltä ainaki tuntu kun heräsin, silmät tuntu ihan turvonneilta. Mutta se helpotus kun heräsin ja tajusin, että kaikki onkin ollu vaan unta, oli niin vapauttava tunne. Mies nukku vieressä ja kaikki oli hyvin. Huh. Se siitä, nyt oon jo taas matkalla töihin. Vapaapäivä mulla piti kyllä olla, mutta miks kieltäytyä sunnuntaivuorosta :) ja kattokaas mitä tein eilen illalla :D

2 kommenttia:

  1. voi aivan kamalalta unelta kuulosti! ja itekin tykkäsin tehdä sunnuntaivuoroja, sai enemmän palkkaa :p

    http://mmilya.blogspot.fi <- Saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    VastaaPoista
  2. Nojoo ja hei määpä tuun moikkaan :) Tännekin saa liittyä lukijaks! :)

    VastaaPoista