Sivut

maanantai 9. syyskuuta 2013

Jiihaa mikä fiilis!!

Viitsit ekat reenit tälle syksylle avattu! Ihan huippua, reenikaveri on täys kymppi, sellasen ihmisen takia kannattaa mun mielestä vaihtaa vanhaan paikkaan reenaan. Ei toi käynti TVS:n leivis ollu huonokaa, mutta kyllä Hervannan porukka houkuttaa enemmän :D siellä ei ainakaa kukaan sano, että voitko lyödä tarkotuksella ohi ::D tää fiilis on vaan niin hyvä, enkä saa vastaavaa missään kuntosalilla tai lenkillä. Tää on jotain ainutlaatuista <3 

Ja mää en oo esitelly täällä mun synttärilahjaa, jonka ostin siis itselle :D

Tabletti jee! Ei sillä, että olisin tota tarvinnu sillain, mutta tästä tulee oleen apua mun töissä ja omaks huviks kotona.   

Tänään kävin kirppiksellä ja Ruohojuuressa ennen yhtä tapaamista. Kirpparilta löyty kaikkee kivaa, yks mummu oli hyvä: "aiokko alkaa nyrkkeileen?" Mä: "itseasiassa harrastan jo nyrkkeilyä." Sit mummu: "aiokko lähtee  Ranskaan?" Sit mä: "noo mä tulin just sieltä." :D hehe. 



Ruohojuuresta mukaan tarttu kahenlaista teetä. Toinen on lakritsanjuuri- ja toinen helpon unen tee. Taidan kokeilla heti illalla "uniteetä", jos ei tarvis sit laskee lampaita :D vaikkakin oon varmaan reeneistä aika puhki, että nukahdan luultavasti aika nopeesti muutenkin. 


Raakakaakaonibseja. Okei ehkä vähän tarjouksen uhri, mutta oon mää muutenkin miettiny kokeilevani niitä. Ja hyviä kuulemma rahkan,jogurtin sekaan tai sellaisenaan. 

Enkä mää oo esitelly mun Prisman "Osta pois" -ostoksia. 

David-jumppahousut 14,90€ 


Didriksons-talvitakki. Tarjoukses 99€ mut molemmista tietty viä henksualet pois. Tää takki on niiin ihana, tosi lämmin <3

Tää tyttö toivottaa kaikille ihan loistavaa alkanutta viikkoa! Go on ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti