Sivut

torstai 19. syyskuuta 2013

Ihanaa torstaita täältä suunnalta!


Olin kirjottanu pitkät pätkät kunnes painoin väärää nappia ja tää idiootti puhelin pyyhki kaiken... Tosiaan viime viikolla oli Prismoissa asiakasomistajapäivät ja tällä viikolla Sokoksella. Oon ostellu viime aikoina ihan tarpeeks kaikkee ja päätin nyt ostaa vähän lisää. Muru osti mulle muumimukin vaikkei mulla oo ees ollu mitään merkkipäivää :)

Näitä Pentikin viinilaseja oon kuolannu varmaan 2 vuotta. Nyt sitten päätin ostaa viimeset 4 kpl. ;) 



Ostin nyt tälläsen "ihmeharjan" mitä kaikki on kehunut ja mitä monet on ostanu. Ja voin sanoo, että kannattaa hankkia! Epäilin tätä aluks aika lailla, menikö mun rahat ihan hukkaan kun tämmöseen menin tuhlaan, mutta ei. Mulla on tosi paksut hiukset ja tuntuu tosi kivalta harjata tolla, samalla se hieroo kivasti. Ja taisin ostaa myös matkakoon. Ups.
Love this <3 

Yllättävä löyty Sinooperista tää lyhty ja viä alesta, aiettä :) 
Pentik! Tätäki oon kattellu ja kauan. 
Stay positive -magneetti oli pakko ostaa. Se vaan pysäytti mut kaupassa. Siihen tähdätään!! :)) 


Tänään meillä alko virallisesti syksy. Parvekkeella tuikkii uusi lyhty ja sisällä pari tuikkua :) rauhottaako kynttilöiden polttaminen ja niiden katselu muita kun mua? :) 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti