Sivut

torstai 3. lokakuuta 2013

Mikä mättää?

Oon ollu aika aktiivinen tän blogin suhteen.. Entiä mikä taas on, eikö syysväsymys oo hyvä syy vähän nurista. No emmätiä onko se. Ilmat kylmeni jotenkin niin nopeesti, että tuntu ettei mitään syksyä ois ollutkaan. Aamut on ollu jo niin hirmusen kylmiä, että on ollu pakko mennä pitkin hampain kaivaan se talvitakki sieltä varastosta. Mutta emmää tahtois viä siirtyä talvivaatteisii ! Mut ei kait  siinä muukaa auta. En oo oppinu tykkään talvesta muutaku pienenä. Joulu on ihan kiva, mutta eikö sitäki vois viettää vaan pari päivää, sit pääsis aleihin ja sit tulis heti kevät :) jos ois rahaa ni pis siistiä omistaa joku kämppä vaikka sieltä Ranskasta ja asua talvet siä. Ei tarvis harrastaa sitä pukemishelvettiä. Maybe joskus! 




Pitkäs aikaa kävin kirpparilla ja tein kivoja löytöjä. 




Tein myös elämäni ensimmäisen ostoksen Bik Boksta. Mustat farkut. En oo jotenka ymmärtäny koskaa sitä liikettä, aika paljon sitä hehkutettiin ennen avajaisia, mutta ite olin aika pettyny koko putiikkiin. Mun mielestä ne vaatteet on aika kalliita siihe laatuun nähden. 


Maksan salijäsenyydestäki ku turhasta ku en oo käynyt siellä varmaan kohta kahteen kuukauteen :D loman jälkeen en sinne enää oo saanu aikaseks mentyä. Ja joo hävettää. Lupaan itelleni, että meen, mutta sitten keksin jotain idiootteja syitä miks en sinne sit kuitenkaan mee. Tiedän miten hyvän fiiliksen sieltä saa tai miten hyvän fiiliksen lenkiltä saa. Mun ongelma on muutenkin se, että tiedän mitä mun pitäis tehdä ja mikä ois hyväks, mutta en kuitenka tee niin. Yritän kyllä ryhdistäytyä, pakkohan se on koska alkaa taas näkyy mister makkarat paremmi ku alkuvuodesta. Uujee. En halua olla mister makkara, ei se oo mun suunnitelma. Haluan olla hyvä.

Kait se siitä taas, eiks ni? 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti