Sivut

maanantai 10. maaliskuuta 2014

Kevät tule jo!

Nyt oon ihan loppu , makaan raatona sohvalla, oli meinaan sellanen toiminnallinen tunti crosstrainingia takana, että huh! Oon nyt käyny 4 kertaa siellä ja aina tuntuu, että on raskaampaa :D vaikkakin tosi kivaa, että pääsee haastaan itteensä. On alkanu noitten polvien kans ilmeentyyn vähän enemmän välillä ongelmaa, toisinaan kipeytyy kun tekee kiertoliikkeitä tai askelkyykkyä. Voi olla myös, etten aina tee kiertoja täysin oikein. Enivei pyritään parantaan! :) 


Ykspäivä maistoin kuvassa olevaa sokolaattia, oli ihan maukasta 8) välillä hyvä syödä tummaakin versioo! 


Eilen kerrankin tehtiin värikäs salaatti ;) oli oikein hyvää. Liian usein tulee tehtyä 1-3 väristä salaattia. 

Mulla on jo ihan kevätfiilis, mutta luonto ja ilmasto on kyllä ihan sekasin. Tässä pari kuvaa mitkä otin samasta ikkunasta. Eikä eroo oo ku ehkä viikko. 


Ja sitten alla oleva on äskön otettu. Kattokaa ny miten kauniit värit! Harmi ettei auringonlasku näy tänne kunnolla. Vanhas kämpäs sitä sai päivittäin ihastella olohuoneen ikkunasta <3 


Ei oo kyl reilua jos ens viikosta taas tupruttaa lunta. Mun Converset on ollu jo monta kertaa käytössä ;)! Ja sit oon kotiin tullu jalat ihan jäätyneinä! Muttakun mää
haluun jo käyttää niitä <3

VIELÄ 4 PÄIVÄÄ TÖITÄ JA SIT LOMA!!! :)))



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti