Sivut

tiistai 11. maaliskuuta 2014

Tänään oli hyvä kirppispäivä

Aamupalan ja tiskaamisen jälkeen lähin kävellen kohti kirjastoo. Pari kirjaa taasen jo tarttu mukaan :) sieltä kävelin Radio kirpparille, radiolla en ollutkaan käyny taas aikoihin ja teinkin hyviä löytöjä. Otin alunperin 20e cashii mukaan ja arvatkaas paljon uppos kirpparille, no tasan 20€ ;) 


Peakin jo hieman elämää nähnyt svetari kotisvetariks mulle kustansi 2€. :)


Sisustuslehtiä tarttuu matkaan melkein aina, jos satun löytään multa puuttuvia numeroita. Huvitti vaan toi, kun katoin ettei mulla oo noita ylläolevia koti ja keittiö lehtiä. Kotona sit kun kaivoin ne repusta, taisin myös oppia lukeen 8) KOTI JA PUUTARHA. Minä oikein hortonoomi.. :D 


2 verhokappaa 3€/kpl. Otin molemmat, koska en osannu päättää väriä paikanpäällä :D 


Lisäks ginan leopardi-tunika. Oon vähän kahen vaiheilla voisko tätä aatella pistettäväks firman juhliin sunnuntaina. :) 


Oon miettiny mikä tää Pentikin ystäväklubi oikein on ja tänään se sit selvis kun oikasin Koskarin poikki ja Pentikin liike ikäänku huusi mua tuleen sisälle ::D hypistelin vähän ensin pääsiäispupukoristeita ennenku ystäväklubi osu silmiin. Joten jee nyt mulla on taas yks etukortti enemmän<3 liittymisetuna saa viä kerta-alen -30%, joka on voimas puoli vuotta, tosin sitä ei kyllä enään mulla oo ens viikon jälkeen kun oon ollu lomalla <3 

Mua saa seurata myös instagramis nimellä "mjauh" !! 

Kivaa aurinkoista päivää! Mä lähen kohta iltavuoroon 8) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti