Sivut

tiistai 23. heinäkuuta 2013

I am so happy girl !!!

Syytä hiljaiseloon on mm työt ja, että ollaan kiihkeesti katteltu netistä isompaa kämppää meille. Yhenlaista käytiin jo kattomassa, mutta se ei ollu meijän kummankaan mieleen. Pinnat oli ihan järkyttävässä kunnossa. Nyt kuitenkin maanantaina meitä lykästi :) ! Samasta talosta, mutta yhtä kerrosta alempana oli 2 h + k + parvk + sauna. Ja siinä on 15 neliöö enemmän tilaa kuin tässä! :D Se tuntu niin paljon isommalta, että olin tosi haltioissani. Yhteensä neliöitä on 55 ja keittiö on kiva, kun se on syvennetty. Ei siihen syvennykseen pöytää mahu, mut sit muualle kylläkin. Oon niin poltteissa ollut ja pyysin murua jo eilen tuomaan banaanilaatikoita töistä :D Sopimus mennään kirjottaan huomenna. Hehee mulla on vaan niin hirmu tuli pyllyn alla. Jos muutto menee niinku ollaan suunniteltu niin meillä tulee aikas kiirus ja tapahtumarikas loma ;) Mutta sepä ei haittaa.

Sen lisäks tänään on ollu ihan loistava päivä. Reklamoin hetki sitten yhdestä lihasta, joka oli pilaantunu ja sain 2 x 10€ lahjakortin S-ryhmään ja tänään mainittin lähi Valintatalossa persikoista, jotka homehtu n. 4-5 päivän jälkeen ostamisesta. Ja olin viä aiemminkin ostanu samanlaisen rasian ja sillonkin ihan sama homma. Kaikenlisäks ne ei ollu ylikypsiä mitenkään vaan ihan kovia ja raakoja. Sieltä sain sit rahat tuplana takas.  "Eksyin" myös käymään ihanassa sisustuskaupassa Laukontorilla, nimittäin Kantriinassa. Sieltä bongasin kolme ihanaa tavaraa -50% alehyllystä. Kun menin kassalle, vielä varmistin, että ne kyseiset tuotteet on puoleen hintaan. Kassatyttö ilmeisesti ei kuullu täysin mun puhetta, kun hihkas ilosesti joo on nää -70% !! :D Hehee kolme tuotetta ja yhteensä ihan pikkasen yli kympin. :D Mua on tänään siis onnistanu oikein kunnolla =) !! Kirppistavaroitakin oon hinnotellu aika ahkerasti, ihmettelen miten niitäkin tulee taas noin hirmuisesti. Toisaalta oon kyllä pistäny aika paljon omia tavaroita, varsinkin kirjoja myyntiin. Varasin myös Pentikistä yhden korin, jonka lupasin hakee huomenna. :D

Uuden tulevan kodin pohjapiirros :)







Tää servietti-pidike oli niin ihana yllätys, kun sen Pentikiltä löysin, että hyvä kun en kaikkia tavaroita tiputtanu :D Ostin näitä meinaan jouluna sekä Sokoksen että Pentikin omasta myymälästä ja sain saldoks muistaakseni 2-3. Olin liian myöhään liikkeellä. Mutta nyt, on yksi lisää, aiettä <3
 Sydänvati oli 3,40€
Saippuat 2€ /kpl.

HIPHURRAA, LIFE IS GOOD <3!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti