Sivut

maanantai 29. heinäkuuta 2013

Ootte te ihania.

Harvemmi kaks kysyy koska tulee uutta kirjotusta :D hahah ylläripylläri että molemmat ootte tuttuja. No nyt sitä sit tulee. Ei ehkä maratoonisesti, mutta kuitenki. Oon koittanu alkaa jo pakkaileen, kun mulle urhoollisesti on kannettu banaanilaatikoita. Varastoo yritin muka järjestää äsken ja kai sieltä sit jotai taas lähti, mutta on tota tavaraa ny iha sikana. Toivottavasti kirpparilla menis sitä sit kans kaupaks, että saadaan matkarahaa <3 tänään kävin ihanalla ystävällä kylässä, oon niin happy, että vihdoinkin saan sut tänne lähemmäs mua ❤ mitä mää sillo joskus sanoin, että me viä tullaan asuun toistemme lähellä ja nyt se tapahtuu syksyllä. Oon kaivannu sua niiiin paljon ❤ oli kiva nähä myös "ropsukkaa" ! Yks päivä kävin Sokoksella tsekkaan loppualet ja kulutin sinne huikeet 5,80€. Huomenna tätä "asuntoo" tulee kattoo joku muikkeli. Saa nähä mitä se tuumaa tästä romukasasta :D noo kait se olennaiset näkee täältä.

Huomenna meen salille, joojoo suoraan töistä. Mikshän se on vaihteeks taas niin vaikeeta. Senku tiätäs.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti