Sivut

keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Kirpparijuttuja ja miälen kuuri day 1

Oon viime viikon tiistaista asti ollu aika lailla naimisissa kirpparipöytäni kanssa. :) ei sillä, oon tienannu jo tähän mennessä parhaiten koskaan. Kunnon jackpot on sieltä tulossa ja oon enemmän kuin tyytyväinen. Oon kyllä myös panostanu tähän pöytäjaksoon eniten koskaan. Oon hinnotellu ja vielä osaa vahvistanu teipillä niitä lappuja, ettei ihmiset saa revittyä niitä poies helposti, kun sitäkin välillä valitettavasti tapahtuu. Yks päivä alensin tuotteita varmaan tunnin :D ja joka päivä tietty käyny siellä järjestään pöytää, joskus jopa kaks kertaa töitä ennen/jälkeen tai salia ennen/jälkeen. Onneks sali sattuu olemaan naapurissa. Ei o pitkä matka ;) 

Tänään olin erityisen hyvillä mielin salilla ja ajattelin alottaa jonkun mielen ja kropan kuurin :D en vielä tiedä mikä olis hyvä aika, mut ainakin kuukausi. Tarkotus olis sit kirjotella tännekin vähän aktiivisemmin, jos kirjottaisin joka päivä, helpottaiskohan se tätä urakkaa? :) elikä painoa pois, eritoten rasva -% alaspäin, lisää lihasta ja parempaa kuntoo. Ja sit se tottakai tuo myös jaksamista enemmän, vaikkei mulla tällä hetkellä oo jaksamisen kanssa valittamista. Muutakuin lenkkeily on se mun kompastuskivi. Vanha kunnon mp3-soitin on ladattu täyteen virtaa, tosin vanhoilla kappaleilla, mutta siellä se mua odottais. Siitä tulee niin hyvä mieli kun tuut lenkiltä, tunnet kun hiki virtaa pitkin selkää, sydän tykyttää ja olo on voittamaton :) yritän parantaa tapani siis sen kannalta. Liikuntaa olis sit tarkotus harrastaa väh 5-6 kertaa viikossa. Elikkä yks lepopäivä olis mun mielestä ihan ok ja sallittava. Katotaan mihin tän naisen rahkeet riittää ;) 


Onneks on appelsiinit, ne uppoo mulle kun karkki. 8) ne on nyt niin hyviä! Suosittelen! 


Muru koitti eilen tehä pulled porkia ja onnistu siinä aikas hyvin. Liha oli just sellasta pehmeetä ja mureeta, että se onnistu vaan repiin siitä palasiks, niinku sen kuuluuki mennä. On se aika kokki ;) 


Herbalife F1 vanilja pirtelö, punasia viinimarjoja ja pähkinöitä, melko jännä yhdistelmä ;) 

Kivaa keskiviikkoo! Tunnin päästä Jutta ja puolen vuoden superdieetit + herbalife tee + sohva. 

Rouva on hyvä vaan, nam. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti