Sivut

torstai 20. kesäkuuta 2013

HYVÄÄ JUHANNUSTA !!

Kuinka onnellinen voi olla, kun ei tarvinu mennä juhannusaattona töihin. Vaikka se olis ollu vaan 4h. Eilinen yheksän tuntia veti hyvin veronsa. Meillä auton nokka starttaa puolilta päivin kohti Ikaalisten huudeja ja kunmitädin hoivaa. Siellä meitä oottaa myös mun sisarukset ja äiti. Lisäks täti on hankkinut jotain kesäasukkeja. Meinaan kukon, kanoja ja ankkoja. :D voi luoja toivottavasti se kukko ei sit kieku siellä yötä päivää. Illalla saunaan ja mun on pakko tehdä vihta! Viime kerrasta on jo niin pitkä aika! Vihta ehdottomasti kruunaa juhannuksen. Sitten vielä hyvää ruokaa ja juotavaa, aiettä <3 

Oon jo pitkään surru, ettei mulla oo ollenkaan reppua ja tällä viikolla sellasen sitten löysin Stadiumista 19,90€ mulle tuli vaan sellanen koululaisolo, kun pistin repun selkään. On vaan kätevä ku lähtee salille tai pyörällä kaupassa käymään =) mua vaan huvitti toi lenksu tua repun alapääs, eikö se yleensä oo vaan ylhäällä? :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti