Sivut

keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Salia !

Vaihdoin Gogolta Easyfitille tässä kuussa, Easyfit on tosi halpa, vaan kolmekymppiä kuussa . :) Paitti saadaan töitten kautta viä vitosen verran alennusta, että se kustantaa vaa 24,95€. Oon nyt ihan naatti kun pääsin kotiin. En ees viitti muistella kuinka kauan viime salikerrasta on. Nyt täytyy vaan pitää rytmiä yllä, toista terveellisempää päivää ollaan matkalla ja ihan hyvin on mennyt, sen suurempia mielitekoja. Huomaan kyllä sen, että on tullu taas syötyä liikaa iltasin ja liian raskaita aterioita. Sikspä eilen kostautu ja oli ihan kauhee nälkä ja maha kurni kun menin nukkumaan, vaikka söin hetkeä sitä ennen salaattia. Siinä sitten hetken kieriskelin kurnivan vattan kaa ennen nukahtamista. Työpaikallakin on tapahtunut muutosta työkavereissa, pari on saanu tiputettua painoo ja se ilo niitten silmistä on tosi häikäisevä :) On kivaa nähdä kun muut onnistuu ja kokee sitä tunnetta vierestä. Tulee vaan vahvemmin sellanen tunne, että mäkin haluan! :) Paljon on kuitenkin tehtävä, että pääsisin siihen mihin haluan. Liian monta kertaa oon sen itseltäni kieltäny, kun oon suuhun laittanut herkkuja yms oon miettiny, ettei nää pari nyt mitään haittaa.. Valitettavasti vaan jokasella suupalalla on väliä.

Tehtiin poikaystävän kanssa maanantai-iltana lista, mitkä asiat meiltä on kielletty ja rangaistuksia, mitä siitä sitten seuraa jos murtuu ja syö herkkuja :D Rangaistuksia oli mm hikilenkit, kotityöt, rahalliset korvaukset yms. :D Sitten toiselle paperille piirsin lokeroita eri päiville. Niihin kirjoitan mitä syön ja miten liikun. Ainakin nyt aluks, ja musta se on ihan helpottavaa kirjoittaa niitä ylös. Toisaalta siinä on myös se, ettei halua kirjoittaa listaan sitä suklaapatukkaa, joten sitä ei halua edes syödä. Enkä halua valehdella, etten oo syöny, jos oon. Mulla tuppaa itelle tuleen niin huono omatunto ja sitten myönnän sen myöhemmin mitä oon tehny. Ja kerta se valehtelu ei mitään hyödytä. Turha sitä on rutista ittelleen, koska "olet mitä syöt"

Eilinen sapuska

Eilen mulla oli myös koulutuspäivä ja välipala oli aika herkullinen. :) Täytys vaan kotonakin muistaa syödä paaljon eri värejä sekä hedelmistä että vihanneksista. :)

Möh !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti