Sivut

sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Kiirettä ja lista mun esikuvista :)

Uusia lukijoita! Teitä tekis mieli halata, rutistus sinne kaikille ja tervetuloo =)

Oon koko viikonlopun ollu töissä ja on ollu ihan kauhee kiire, niinku otsikosta varmaan hyvin selviää :D Niin en oo sitten tännekään jaksanut kirjotella, enkä edes raahautua koneelle. On sen verran poikki ollu aina töitten jälkeen. Empä tässä juurikaan muuta oo nyt tehnyt, eilen otin pari ihanaa kuvaa takapihalta. :) Saa vielä nauttia näistä maisemista toistaseks ainakin. Hakemus isompaan asuntoon on vetämässä, kun ei me kaksin mahduta 40 neliöön. Kesällä tää meidän nykyinen paikka on ihan loistava ja kauniit maisemat. Talvellakin maisemat on toki ihanat, mutta tässä on melko vilponen, kun tuulee niin kylmästi ton veden takia. 


 
Tosiaan tässä on lista neljästä naisesta, joita mä ihailen ja he ovat... tittiditididii... :D

1. Michelle Rodriguez 



Michellessa tykkään hänen ulkonäöstään, luonteesta ja asenteesta. Michelle on vähän semmonen karun näköinen ainakin Fast and Furious -elokuvissa, mutta ehkä se just mua siinä niin kiahtookin. Hänellä on lisäks kaunis hymy ja kiva kroppa.

2. Eva Longoria






Niin mikä tässä naisessa ei ois "vou" ? Täykkäreitten täydellinen nainen, yksinkertaisesti !

3. Jillian Michaels



Hurjan asenteen omaava Jillian on ihan huippu! Haluaisin niin olla yks hänen "rääkättävistä" ja mennä sinne suurimpaan pudottajaan :D Tommosen asenteen kun sais itellekkin niin tässähän oltais ihan jäätävässä tikissä ;) 

4. Eva Wahlström




Löyty täältä mun "listalta" yks suomalainenkin. Evaa oon ylistänyt ennenkin täällä blogissa tiedän, mutta tällä naiselta ei kans asennetta kyllä puutu. Eva on kaikissa haastatteluissa aina niin iloinen ja positiivinen sekä reipas. Vastoinkäymisistä huolimatta Evan silmissä loistaa tahto ja elämänilo :)

Ketkä on teidän esikuvia? =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti