Sivut

sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Juhannuskilojen polttoa

Oon ittestäni kyllä ylpee. Siks, että menin töistä suoraan salille, olin koko päivän niin poikki ja väsynyt, että mietin kyllä mitä reenistä tulee. Töissä oli muutenkin vähän väsyneen näköstä porukkaa, mistä lie johtuu ;) Mun saliohjelma ei ihan menny niinku sen ois  pitäny, mutta vähän itse sovelsin. Täytyy kyllä muokata sitä vieläkin poikaystävän avustuksella , kun tarkotus olis käydä 3 x viikko salilla. Tänään mun treeniohjelma
näytti tältä:
5 min lämmittely kuntopyörällä 
Jalkaprässi 3 x 12 päissä 25 kg
Takapotku laitteessa 3 x 10 , 20kg
Ylätalja taakse 4 x 12 (20kg - 25kg)
Penkkipunnerrus 3 x 10, päissä 1,25kg :DD
Hauiskääntö suoralla tangolla 3 x 10 , 5kg päissä
Rintaprässi 3 x 10 , 2,5kg päissä
Push down 3 x 10 (10kg, 7,5kg,7,5kg)
Vatsat
kierto kiekolla puolelta toisella yht 20kpl
heti perään istumaan nousu 4kg kuulan kanssa x 10
Kiertoja tein 3 x 20 ja istumaannousuja 2 x 10 

Reenissä meni sellanen reilu tunti. Alunperin mun ei pitänyt tehdä takapotkua, vaan ensimmäisenä kyykky, se oli kuitenkin varattu, enkä jaksanu jäädä odotteleen ja kylmettään itseeni. Sit esim toi rintaprässi, vaikka päissä vaan 2,5kg, entiä paljonko se laite itsessään antaa vastusta. ;o Oon tehny isommilla painoilla, mutta välissä olevan pidemmän tauon vuoksi, en nää mitään järkeä lähtee repiin heti kauheilla painoilla ja reväyttään paikkoja. Kyllä saan tälläkin reenillä tuntumaa. Lisäyksenä vielä, että teen sarjat aina pääsääntöisesti minuutin tauoilla.

En kuitenkaan oo varma, haluanko reenata tällein koko kroppaa vai pitäiskö palata siihen vanhaan jalat, rinta/selkä, kädet - linjaan. ? Et jakais ne eri päiville. 

Loppuun vielä eilinen iltapala. :) Tuoretta ananasta - 1 banaani - vesimelonia ja viinirypäleitä :) Namii <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti