Sivut

tiistai 4. kesäkuuta 2013

Olipa kerran epätoivo + tunnelmat maanantain hyvästä päivästä

Oon koko päivän tankannu pääsykoemateriaaleja ja oon ihan paska. Epäreilua, että viime vuosien materiaaleissa on ollu vaan yks enkunkielinen matsku ja tänä vuonna oli 2. Plus sit SOK:n vuosikertomus ja matikan loogisia tehtäviä. En tiä mikä oppimishäiriö mulla on, mutta unohdan kaiken tosi nopeasti ja sanat tuottaa hirmusia vaikeuksia. Noh heräsin taas tähän koulujuttuun toosi myöhään, että laitoin paperit meneen toisiksvikana hakupäivänä :D Huomenna kuitenkin on pääsykokeet ja ei auta rutista (hahaa anteeks toi ylempi). :) Yritän parhaani ja katotaan mihin se riittää. :)

Huomenna mennään kattoon vihdoin Fast and Furious 6 ! Oon oottanu sitä niiiin kauan! Ehdottomasti mun lempparielokuvia! Iihana Vin Diesel ja Mihchelle Rodriguez





Sunnuntaina kävin töissä vaan inventoimassa ja pääsin jo aikasin. Oli hirveen lämmintä kun pääsin, mittari näytti +28. Ostin kesän ensimmäisen pehmiksen (3€) ja menin koskenrantaan hetkeks lukeen enkkua. Empähän siä hirveen kauan jaksanut olla. 







Tämmöne graffitti on lähellä meijän kävelyreitillä ja tää on mun mielestä niin söpö. Veikeen näköinen, tuun aina hyvälle tuulelle kun kuljen tästä ohi.

Tässä on mun ehdottomasti luottoripsari! :) Ihan tajuttoman hyviä, kävin Sokoksella hyödyntään tarjouksen 2 kpl 19,90€ Normaalisti yks maksaa ainaki 16€

 Nam nam nananas <3

2 kommenttia:

  1. Munkin suosikkiripsari!! Hyvä hinta-laatu -suhde:) Vaihdoin välillä toiseen mutta sain taas todeta että vaihtamalla ei parane haha:D

    Ida/
    http://www.sevenstepstotown.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näimpä! :) Mainoskasvoki on ihan perfect ripsarille ;) Longoria meinaa =)

      Poista