Sivut

keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Väen paljous kaupoissa..

Mun kulta on vaan niin ihana, niin se eilen lähti mun kanssa Ikeaan käymään, kun mää sitä vinguin. I'm in love <3








Tänään oon saanu viettää viikon ainoata vapaapäivää ja nauttinut siitä ihanan ystävän kanssa. Viimesetkin joululahjat on ostettu ja voi elämä sitä ressiä joka noissa kaupoissa oikein hyöky päälle. En ees muistanu, että ihmiset on noin ressaantuneita näin joulun alla, koska viime vuonna olin marraskuussa jo kaikki lahjat ostanut. Ja todellakin pyrin samaan myös ensi vuonna. Vielä ruokakaupassa pitäis ennen joulua käydä, sitäkin yritän lykätä ihan sen takia, ettei huvita mennä tonne ihmispaljouteen, se ruuan määrä mitä ihmiset ostaa.. Ei vaan voi käsittää :D

Löysin vielä Pentikiltä 2 noita serviettirenkaita, joita tänään (liian myöhään) yritin metsästää. Oon kuitenkin onnessani näistä kahdesta :)!, Merry Christmas kyltti on Stokmannilta ja takana olevat tähti glögilasit Pentikn.
H&M alesta 20€

H&M alesta 10 €
Tsemppiä kaikille tähän viikkoon, kun tää vielä jaksetaan niin saadaan sit levätä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti