Sivut

perjantai 7. joulukuuta 2012

Työporukan pikkujouluilua ja Itsenäisyyspäivän touhuja

Tähän postaukseen tulee nyt vähän enemmän tavaraa, kun en kerinny kirjotteleen eilen ja toissapäivänä. Keskiviikkona kokoonnuttiin illanistujaisten merkeissä keskustassa työkavereitten kanssa. Oli oikein mukavaa ja tuli otettuakin ihan tarpeeks, ei kuitenkaan liikaa. Kivaa oli siihen asti, kunnes yks mies kaato juomat mun päälle kun tuli tanssiin ja heiluun siihen eteen... Myös yks mies näki asiakseen läppästä mua perseelle ja vielä kaks kertaa! Luuleeko miehet, että naiset tykkää tollasesta.?! Ja jos katse ois voinu tappaa tai ainaki lamaannuttaa, sille miehelle ois käyny justiinsa niin. Siihen loppu kyllä sitten läpsiminen, kun mainittin asiasta työkaverille, joka sattu oleen mies siinä vieressä. Sen jälkeen tää sano sille äijälle pari sanaa ja tokas sitten mulle: "enää ei pitäs läpsimistä tapahtua", eikä tapahtunu :), joten kiitos hänelle. Aika myöhään meni, vaikken pilkkuun asti ollutkaan ja siinä vaiheessa rupes hieman jo jännittään huominen (Itsenäisyyspäivä), kun olin suunnitellu tekeväni kaikkee, mutta jos mulla ois ollu hirvee krapula, niin voi olla, että nekin suunnitelmat ois jääny toteuttamatta.

Onneks näin ei kuitenkaan käyny! :) Olin ylhäällä Itsenäisyyspäivän aamuna hyvissä ajoin ja olinkin monitoiminainen. Tiskasin ihan hirveen tiskivuoren, pyykkäsin, järjestelin kamojani ja illalla leivoin murun kaa piparitalon. :D Ja siitähän tuli, no upee. :) Muutettiin myös vähän meijän järjestystä täällä ja sekin toi kivaa lisäilmettä meijän keittiö-olohuoneyhdistelmään. Keittiönpöytää meillä ei oo ja hakusessa ois semmonen pieni kahen hengen pöytä, koska isompaa tänne ei vaan mahu.


Takapiha <3

Kaitaliina - Pentik

Eiks ookki upee?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti