Sivut

keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Jouluähky

Jouluaatto alko töillä, jotka ei onneks kestäny kun neljä tuntia ja loppupäivä meni yllätys yllätys syödessä ja ihanien ihmisten ympäröimänä. Saatiin kivoja ja todella hyödyllisiä lahjoja, joista alla onkin kuvia ja nautittiin toistemme seurasta. Vietettiin joulua anoppilassa, jossa oltiin pari yötä, vaikka eka piti olla vaan yks. Joulupäivänä käytiin järven jäällä tunnustelemassa, josko sinne viittis mennä luisteleen, mutta ei menty. Kun aloin arasteleen, että jos se pettää ja mieskin joutu sit antaan mulle periks. Käytiin myös joulusaunassa ja syötiin vähän lisää jouluruokaa ja juustoja kuohuviinin kera. Naminami <3 Ilta menikin lautapelejä pelatessa ja pupun kanssa leikkiessä. Tänään Tapanina käytiin sitten mummua ja vaaria moikkaileen kaffittelun merkeissä ja poikettiin yhdellä mun kaverillakin :)

Huomennaa minä pääsen shoppaileen ! Can't wait!!!


 Tässä on mun ja murun saamat rakkauslahjat :D

Nyt selviää tämäkin ! ;)
Kummisedältä Ranskan tuliaisia


 Mun Tapparan miähen saama ainut oikea kello ;)
Meillä on tommonen ylläoleva Nikken-vedensuodatin ja myös ilmanpuhdistin, johon saatiin sit suodattimet joululahjaks :) Tohon vedensuodattimen säiliöön kaadetaan ylhäältä vettä ja sit vesi menee siellä olevan suodattimen läpi tohon tummansiniseen säiliöön. Vesi todellakin maistuu erilaiselta kun kraanasta otettu! :) Huikeesti paljon parempaa. Tästä Nikkenin sivuille: Nikken

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti