Sivut

lauantai 8. helmikuuta 2014

Day 3 & 4

Eilinen meni nappiin, mutta tänää ei niinkää.

Eilen oltiin pirteinä räiskimäs tennistä klo 11:sta ja tunti meni paremmin kuin koskaan. Määki sain luettua palloo paremmin ja lyötyä pari kovempaakin palloo. Oon tyytyväine. Mutta täytyy sanoo, että hurja ero jaksamiseen kyllä pelkän veden ja veden + herbalifen hydrate nesteytysjuoman kanssa. Pelkällä  vedellä jaksoin ehkä puoli tuntia kunnolla ja sit aloin hidasteleen ja peli ei menny hyvin. Sit hydratee kun oli eilen mukana niin olin tunninki jälkee valmis viä jatkaan, olin jopa saanu miehellekki hikee päälle! ;) se tuntu olevan enemmän poikki kun mää. Siitä sit kun lähti töihin melkein suoraan niin illalla olin kyllä ihan naatti. En jaksanu olla ees jaloillani. :D hyvä kuntoko. 

Mutta onko mitää ihanempaa kun köllähtää puhtaisiin petivaatteisiin :) eikä kukaan arvaa kumpi on mun puali sängystä. 8) 


Tänään sitten en oo ollu ahkera mihkään suuntaan ;) neljän tunnin työpäivän jälkeen käväsin kirpparilla siivoomassa pöydän ja yllätyin ilosesti, kun pöytä näytti melko tyhjältä :) Prismasta ostin myös radial sportin merinovilla alushosut. Mulla ei oo kun yhet hyvät pöksyt ulkohousujen alle ennestää, mut ny on kahet. Wuhuu.


Sisko tuli yökyläileen ja mä hairahduin kaupassa vähän väärille osastoille. Ehkä pienen pieni huono omatunto kolkutti, mutta oon ottanu tähän hommaan ny eri asenteen. Ei voi mitään. Huomisesta alkaen vedetään taas täysiä ;D ainaki melkei sinne päi! Haen kirppispotin kotiin ja oon ilonen. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti