Sivut

tiistai 11. helmikuuta 2014

Day 6&7

Hmm eilinen meni elokuvissa ja syömässä äitin ja sisarusten kaa. Ruoka ei ollu mitään kaksista, ois voinu ottaa salaatinkin. Elokuva oli "Ei kiitos" , jonka äiti valitti. Elokuva oli täynnä seksiä :D voi luoja, oikeesti. :D mutta ihan hauska kuitenkin suomalaiseks elokuvaks. 

Enkä eilen sit muuta tehnytkään, kävin elokuvan jälkeen Sokoksella pyörimässä hetken mutten raaskinu ostaa mitään. Järkyttävää ;D 

Tänään töitätöitä, en herännyt kasilta kuten piti, vaan ysiltä. Argh! Miksi mä oon tämmönen :/ en kyllä ymmärrä itteeni, olin eilen tosi väsyny ja meninkin nukkuun jo ennen kymmentä ja nukahdin samantien. 

Tänään sain mun Buzzadorpaketin, jossa tarkotuksena olis tällä kertaa testata Oral-B:n kolmea erilaista vaihtopäätä :) meillä on jo ennestään Oral-B sähköhammasharja, mutta vaihtopäät meillä on ihan tavallisia, ei olla satsattu parempiin. Vaikkakin sähköhammasharja on itsessään sata kertaa parempi kuin tavallinen hammasharja. 

Huomenna mennään pelaan tennistä mun töiden jälkeen. Tulee taas kohtuu menevä päivä. Eka työt, sit tennis ja sit painonpudotusryhmää vetään. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti