Sivut

torstai 13. helmikuuta 2014

Day 8&9

Eilinen ja tänpäivänen oli aika samanlaisia, mutta kuitenki erilaisia. Eilen oltiin pelaamassa tennistä ja töitten jälkeen kun meni suoraan huomasin ettei energiaa oikein ollut. Syytkin oli selvillä. Olin nukkunut viime yönä huonosti ja päivällä syöny huonosti. Vähän harmittaa, että purin sit jaksamattomuuteni toho miähee. Luulin jaksavani, mutta en. Sieltä sit kotio kääntyyn ja sit eiku toisiin töihin. Olin vasta myöhään kotona, eikä siinä sit tullu enää ku sohvalla maattua. 

Tänään sit aika samalla kaavalla, aamun ja päivän töissä ja sit neljänruuhkaan ja toisiin töihin ryhmää vetään. Oli kyllä mukavaa, vaikka osanotto olikin tänään pieni. Ainakin oli intensiivinen aika :) oon mä sit vähän shoppaillutkin. Se huono, että on kaupassa töissä ku tulee osteltua helpommin ;)

Kaikki allaolevat on ostettu Prisman Osta Pois päiviltä. :)


Merimuumi pussilakanasetti 19,95€


Adidas treenikassi 19,95€ 


Rakkausmuumi käsipyyhe muistaakseni 6,95€. Nää on ihan hirveen söpöjä, mulla on samanlaisia, mutta erivärisiä, eli ei lasketa ;)

Huominen vielä puristetaan töissä ja sit saa viikonlopun huilata :) huomennahan on ystävänpäivä <3 oonkin menossa yökylään yhen ihan hirveen rakkaan ystävän luokse, jonka kanssa vietän IHAN LIIAN VÄHÄN aikaa. Vaimoke <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti