Sivut

lauantai 30. maaliskuuta 2013

Jalat hapoilla

Oon ihmetelly noin viikon verran asiaa, että kun herään aamulla, niin mua ei enää oikeastaan väsytä. Varsinkaan kun oon päässyt vessaan peseen kasvot vedellä ja puhdistusaineella ja vetästyä aamupalan. Tänäänkin kävelin keskustaan puoli kuuden maissa ja sillon oli jo tosi kirkasta. Yleensä kun oon suunnistanut silmät puoli ummessa, niin nyt ne oli niin suurina, että olisin voinu vaikka lähtee samantien salille tai jumpalle. Teki kyllä hyvää kävellä pysäkille keskustaan ja takas kotio kun töistä tulin. Vaikkei matka oo kun reilu 2 km, mutta onhan sekin ihan hyvä. Ainakin kun on ollu tätä flunssaa, niin ei oo heti viittiny lähtee rämpiin täysiä lenkkipoluillekaan. Mun jalat on niin poikki kun oon seisonu töissä 8h. Vähän haaveilen, josko sitä illalla menis saunaan nauttimaan :) Se toimii rentoutuksen lähteenä ainakin mulla, jos töissäki on ollu rankkaa. Ja niin mäkin luulin, että tänään olis rauhallinen päivä ja ettei olis paljoa ihmisiä. :D Ja höpönlöpön. :)

Eilen oltiin siellä mun serkun synttäreillä ja näin samalla omaa siskoo ja veljeekin :) Olihan siä tarjolla vaikka mitä: palapaistia & muusia, salaattia, täytekakkua, juustokakkua, rahkapullaa, suklaata ja sillei. Ihan liikaa kaikkee herkkuja. Suklaan syönnin olis voinut jättää välistä, mutta mitäpä sitä enää surkuttelemaan. :) Huomenna meijät on kutsuttu anoppilaan syömään ja mitähän siellä tulee olemaan. :o Mä niin toivon, että maanantai-aamu ois kiva ja olo kanssa, että voisin startata sen vaikka aamulenkillä. :) Polttelee ulos lenkkeilemään, sulais nyt vaan nuo lumet pian pois, siellä tuppaa nyt oleen niin liukasta. :/ Mä taidan aloittaa kirppistavaroitten hinnottelun tälle illalle, mutta sitä ennen pitäis tarttua tiskiharjaan :)

 Nukutaan rennosti
 klo 6:40

Tältä sillalta kun kuvasin, tulee mieleen kevät, mutta kattokaa tota alempaa; se näyttää kuin ois jo kesä tuolla harjulla :)

IHANAA PÄÄSIÄISEN AIKAA ! :) NAATTIKAA VAPAISTA (joita kaikilla hope so on) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti