Sivut

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Uuh iihanat kynnet :)

Tänään aamulla oli vain minä ja muutama muu hiippari ja hiljainen Tampere klo 5:30-5:55 kun kävelin bussipysäkille. Matkalla heräs kunnolla kun -15 astetta iski vasten kasvoja. Reppu selkään, huppu päähän ja reipas tahti, eikä voinu kylmästä valittaa! Työpäiväkin oli huisin vaihteleva, pitkästä aikaa aika vaan meni ja olin ihan hämmästynyt kun kotio piti jo lähtee :D tämmösiä huippupäiviä ei oo kyllä kovin usein tullut, otin tästä kuitenkin kaiken irti :)

Töitten jälkeen pääsin työkaverille kynsienlaittoon ja oon tyytyväinen, vaikka hieman kyllä mun käsiä kauhisteltiinkin ;) hehe tuun varmasti uudestaan! Mun omat kynnet on tosi lyhyet, joten näihin ei mitään ultrapitkiä juttuja saanu. Oishan se kiva kun ois pitkät kynnet, mutta kuinkahan ne sit toimis mulla töissä, salilla, nyrkkeilys ja sun muis askareissa. ei välttämättä paras vaihtoehto siis mulle. Tälläkin laitolla saatiin vähän bling blingia ja räikeyttä huomisiin firman bileisiin =) näillä kelpaa lähtee bilettään!

Nyt mulla ois sitä kuuluisaa "laatuaikaa" itseni kanssa kotona kun mies lähti omiin rientoihinsa. Mietin pitäiskö mennä nyppiin kulmat jo tänään, että säästyis siltä huomenna. Mäkun niin vihaan sitä hommaa, se sattuu! :( Piti kirjottaa tää blogipäivitys koneella, mutta entiä mitä sain tehtyä mun netille, nyt siellä on niin hämäriä kuvakkeita, etten uskalla soheltaa enää mitään :s














2 kommenttia:

  1. Voi miten kauniita sinisiä hetkiä keskustasta. Tosi nätin väriset nuo sun kynnet muuten. Oon jotenkin nyt tykästynyt tuohon vähän oranssihtavaan punaiseen. Ostin juuri lohenpunaisen huivinkin ja oottelen kevätsäitä, että sopii asuihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli ihan mukava kävellä ja napsia samalla kännykällä pari kuvaa. Oli niin rauhallista, koko kaupunki nukku viä :) Kiitos, mäkin tykkään näistä kynsistä, toi keskari näyttää vaan vähän psykedeeliseltä :DD Oih kevätvaatteet ja värit <3

      Poista