Sivut

torstai 14. maaliskuuta 2013

Mistä motivaatiota?

On niin ihanaa lukea kaikkien treeniblogeja ja saada niistä iloa ja intoa itsellekin. Mutta mikä nyt oikein on, kun se motivaatio jotenkin häviää? Mä olin tänäänkin niin loppu töiden jälkeen, etten jaksanut mennä ees nyrkkeileen. MITÄ ON TAPAHTUNUT? Mä en jaksa mennä nyrkkeileen?? Hmph. :/ Menin töistä kirjastoon kattoon oisinko löytänyt Paula Heinosen kolmea kirjaa, joita myös täällä mainostin pari päivää sitten. No kaikki ne olivat lainassa, melkein jokaisesta Pirkanmaan kirjastosta. Joka ei liene yllätys, uskon että aika moni muukin hänen luentonsa jälkeen on marssinut kirjastoon samalla asialla kuin minä. Täytyy siis odotella hetkisen ja kipittää sitten uudestaan. :) Muttahei kertokaa mulle, jokainen joka tätä blogia lukee/sivulle tulee, mistä te saatte motivaationne? Kuinka pidätte sitä yllä?

Itse yleisesti otan puhelun ystävälle tai nään jotakin ystävääni, jolle voin samalla purkaa omaa pahaa oloa. Mutta myös valitettavan usein mies kotona joutuu olemaan se, jolle vuodatan. En tiedä onko hyvä vai huono asia, että hänelle on niin helppo puhua. Yritän myös lukea innostavia ja positiivisia kirjoja, joista saan elinvoimaa ja jotka tekevät minulle hyvän mielen. Herbalife-ihmiset ovat yksi asia, joidenka luota ei lähdetä naama näkkärillä, vaan AINA tarkoitan AINA hymy korvissa. :) Esim kun käyn seminaareissa tai muissa tapaamisissa, jotka nyt viime aikoina ovat valitettavasti jääneet pois lähes kokonaan töiden takia. Aina kun on jotakin isompaa ohjelmaa, se on yleensä viikonloppuna ja silloin minä olen pääsääntöisesti töissä. Tiedättehän noi kaupan aukioloajat. Mutta anteeksi, en halua valittaa tänne, välillä on kuitenkin pakko. Eihän se arki oo aina ruusuilla tanssimista, ainakaan minulla. Mutta vaikeuksista voittoon eikös?

4 kommenttia:

  1. mie en valitettavasti osaa sanoa mitään neuvoa motivaation ylläpitämiseen. ite olen siinä niin surkea. Mutta ehkä jollain tapaa tämä netissä blogien seuraaminen saa minut uudelleen innostumaan asioista. oli se sitten piirtäminen, lukeminen, kokkaaminen tai liikkuminen. Toisten ihmisten tarinat saa minut innostumaan kokeilemaan asioita, se on sitten ihan eri asia miten sen innostuksen saisi ylläpidettyä. :/

    www.lizzutin.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, noo kait meillä kaikilla on välillä näitä päiviä. :) Eiköhän tää tästä.

      Poista
  2. Mulla on nyt niin pitkään ollut kuntoilutonta elämää että vihdoin kun sain jalkaleikkuun ohi niin nyt ei pitäis pidätellä mikään. Tosin nyt täytyy ensin treenata koipi kävelykuntoon mutta ehkä tuo parin viikon sängyssä makaaninen oli piste iin päälle ja siitä koko projekti lähti mulla. Tsemppiä saa kyllä kun seuraa muitten menoo ja omaa blogia on kiva päivittää.
    Mukavaa viikonloppua. Jos jotain teet vielä tänä iltana niin saat siitä varmasti loistohyvän mielen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista :) Ajattelin leipoo pizzan poikaystävän iloks kun se pääsee ysiltä töistä. :)

      Poista