Sivut

maanantai 18. maaliskuuta 2013

Turvotus tuli morjestaan.

Eilen oli siis POK:in vuosijuhlat risteilyteemalla. Niin piti ottaa sieltäkin kuvia, mutta hmph kuinkas kävikään. Olin kännissä kuin käki :D Ihan ok bileet, esiintyjät oli vaan aika huonot. Pandora, Disco Inferno, Skandinavian hunks & babes. Huoh :D Mää en sitten voi sietää hunkseja saati sitten niitä peipsejä. Niiden koreografiat on mun mielestä niin tekemällä tehty ja sitäpaitsi ne on limasen ällöttäviä. Hyh. Jatkoille Fat Ladyyn niinku viimekin vuonna. Paikka oli tupaten täynnä. Siellä aikamme jorattiin ja kun mun jalat oli ihan finito, lähettiin kotio. Onneks olin varautunut vaihtokengillä, koska meillä on tapana baarista kävellä kotio, koska ei meille siihen aikaan enää tuu bussejakaan. Oltiin vaihteeks ihan ikiroudassa sit vihdoin kun päästiin kämpille.

Tää päivä onkin menny koomatessa yhdessä kotona. Käytiin me vähän kävelemässäkin ja kävin varaamas kirppispöydän huhtikuun alulle. Nyt pitäis sitten alkaa taas hinnotteleen niitä tavaroita. Siinä menee aina oma aikansa, varsinki mulla kun yritän tehdä niistä hintalapuista selkeät ja laittaa ne vaatteisiin kiinni narulla, että pysyy paremmin kiinni. Mua itteeni ärsyttää se, kun hintalaput pistetään kiinni tuotteisiin nuppineuloilla. Ei oo yks eikä kaks kertaa kun oon tökänny sormeni siihen terään. Sitten käytiin tänään possuttamassa Hookissa siipiä ja ristikoita. Nomnom. Oikeesti tää homma on lähdössä taas pahasti kärryiltä, meinaan tää syöminen. Mutta se saa taas loppua ja liikuntaa liikuntaa, mää oikeesti koitan tsempata itteeni.


 READY TO PARTY !!!


2 kommenttia:

  1. :D tulihan tuossa liikuntaa tanssilattialla.
    Kyllä sitä välillä saa juhlia ja ottaa rokulipäiviä. Eikai tää niin vakavaa ole. Nyt sitten taas ruotuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä niin olin jo eilen valmiina alottaan taas kunnon reenaamisen.. Mutta flunssa tuli räjähtävälle vastaanotolle :|

      Poista