Sivut

perjantai 1. maaliskuuta 2013

Sataa vettä?

Aamulla kun heräsin ja katoin ulos, mietin hetken onko syksy vai kevät. Ensinnäkin ihan sairaan pimeetä (nojoo mitä aamuviideltä vois muuta tähän vuodenaikaan ollakaan :D) ja toiseks, vettä sataa ja on tosi koleen näköistä. Mut valtas kuitenkin kiva tunne, kun tiesin, että pääsen bussilla töihin asti. :) Toista on huomisaamuna; busseja ei mee lauantaisin meiltä vielä siihen aikaan keskustaan, joten joudun käveleen sinne. Mutta positiivisuuksia siitäkin, keskustaan ei onneks oo pitkä matka! :) Sunnuntaina saakin sit jo nukkua vähän pidempään (luojan kiitos kaupat aukee vasta 12:sta)

Mä en tiedä mikä mua nyt vaivaa, mutta tuntuu ettei reeni kulje. Salilla tänään ei käsireeni luistanut ja jalkareeninkin kanssa oli vähän ongelmia alkuviikosta. Oon koittanu hakee mielenpiristystä muiden ihanista ja piristävistä treeniblogeista ja katsella kaiken maailman tavoitekuvia. Tekis mieli vaan kokoajan syödä ja viime Turun reissulta ja sen jälkeiseltä ajalta tuntuu, että on tullut vaan takapakkia tän treenamisen kanssa ja ihan varmasti on senttejä ja kiloja tullut takaisin. Hmph, yritän parantaa, mutta voisko se aurinko alkaa jo paistaan ihan kunnolla, että mäkin saisin itseni kunnon juoksulenkeille. Juokseminen toimii mulla ajatusten purkamiseen ja toinen on nyrkkeily, toiset tykkää lenkkeillä ilman musiikkia ja toiset eivät taas osaa olla ilman. Itse luokittaudun tuohon keskelle. Olen huomannut, että jos olen vihainen, lähden lähes aina napit korvilla, mutta jos mieli on hyvä ja ajatus kirkas, tykkään myös lenkkeillä ilman musiikkia kuunnellen luonnon omia ääniä. Ja huomasin myös viime kesänä sellaisen asian, että kun olin aloittanut uudestaan juoksuharrastuksen ja jos kuuntelin musiikkia lenkillä, en usein osannut arvioida järkevää vauhtia, vaan juoksin itseni nopeasti ns. piippuun ja jouduin pysähtymään vetämään henkeä. Mulla on myös se kannustin jonka ostin viime syksynä, meinaan sykemittari :D Mutta jostain syystä sitä ei ole vieläkään kalibroitu! :| Myönnän saamattomuuteni, aion ottaa sen käyttöön maaliskuun aikana :)!

Nöf, nyt jatkan sohvalla makaamista ja Simpsonien kattomista :) Viikonloppuja !

6 kommenttia:

  1. uusi lukija ilmoittautuu!
    ja tervetuloa myös vilkaisemaan minun blogia, joka koostuu lähinnä kaikesta randomista mitä mieleen tulee. ;)

    http://lizzutin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua ! Tervetuloo mun matkaan :) ! Mä käyn kurkkaileen sun blogia :)

      Poista
  2. Joo voin tehä sulle kynnet sinne :) ja oon itekkin tulossa (vai oonko sittenkään? mones päivä ne oli?). Täytyy kattoo kalenterin kanssa et kuin tää menee :) Onks sulla jotain tiettyä mieles ja miten pukeudut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on sunnuntaina 17.3 Ei mulla oo mitään tiettyä mieles ja en tiä vaatteista viä yhtään. Koitan löytää kaupasta jotain uutta kivaa. :)

      Poista
  3. Oonkin töissä silloin sunnuntaina :/ Kuinkahan pääsen sitten paikalle.. Lauantaina oon aamussa niin voisin iltapäivällä jotain sulle tekasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pääsen lauantaina yhdeltä, moneltakos sää :) ? Sillon kävis.

      Poista