Sivut

sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Huh pelästys!

Tää ei oo nyt meikäläisen kulta-aikaa todellakaan. Kävin eilen aamulla puntarilla ja arvatkaas mitä se näytti yli +2,5kg viime punnitukseen. Huhheijaa, mää tiedän sen, etten oo ensinnäkään liikkunu kunnolla 2 viikkoon ja toisiks oon syönyt liikaa siihen nähden mitä ois pitäny. Tottakai se aina masentaa, mutta voinko rutista kerran tää on ihan omaa syytäni? Mulla on vieläkin yskää vähäsen, etten tälläkään viikolla oo tehnyt mitään ja toisiks pelkään  myös niitä jälkitauteja. Huomenna mulla on vapaapäivä ja mietin jos uskaltautuisin pienelle lenkille. Tänäänkin oli niiin nätti ja aurinkoinen ilma, että mieli ois niin tehny lenkille! Pitäis Lidliinkin palauttaa se farssisienipaketti.

Nyt otsikkoon.. Eilinen oli kamala päivä kun tulin töistä kotiin ja odottelin miestä kotiin. Sitten kun se tuli Tapparan peliä kattomasta, avas cociksen ja hötäsi koko pullon kerralla ja sano mulle ihan naama valkosena ja kummallisen näkösenä, että sillä on tosi kylmä ja meni suihkuun, jossa alkoi täriseen ihan hirveesti. Se oli ihan kamalaa katottavaa ja en tienny mitä mun ois pitäny tehdä kun toinen tärisee kun mielipuoli.. Laitoin saunan päälle, jossa tärinä sit helpotti ja väsäsin saunan jälkeen murulle ruokaa, joka auttoi kyllä. Mutta sitten tulikin tulikuumuus, koko mies oli todellakin tulikuuma ja taas olin ihan paniikissa. Se meni sit nukkumaan ja kävin vähän väliä tsekkaileen sitä nyrkeilymatsia samalla kattoessani.

Yöllä heräsin keskellä yötä ja puoli sänkyä oli ihan märkä, siis toi mieheke oli todellakin vaan hionnut niin paljon. Meijän oli pakko vaihtaa lakanat ja peitot ja kaikki. Ihan kauheeta, en oo koksaan tiennyt, että noin paljon voi ihminen hiota. Aamulla olo oli kuulemma melkeinpä normaali. Pääteltiin, että ehkä oli noussu vaan yhtäkkiä korkee kuume, joka oli aiheuttanut kaiken tämän, sen seurauksena, ettei ollut syönyt kunnolla päivällä ja hikoilu sit siitä, kun kuume laskikin nopeesti. Toivon todella, että se oli niin, olin meinaan huolesta soikeena. :( En halua, että näin käy enää koskaan.


 

 Robert Helenius vs Michael Sprott

Tältä näyttää meijän olohuone: täynnä meikäläisen kirppistavaroita. :D On tää hinnottelu kyllä oma osuutensa aina. Yritän laittaa aina siistit ja selvät laput, joista saa hyvin selville varsinkin pöydän numeron ja tuotteen hinnan. Vaatteisiin pistä narulla hintalaput kiinni, koska ei ne teipilläkään pysy ja näin ne eivät myöskään irtoa helposti, jos ihmiset sovittaa kuteita. Mulle ainakin on käynyt pari kertaa niin, että vaatteessa on ollut tarrahintalappu ja kappas kun oon tullut pois sovituksesta, niin on samalla irronnut se lappukin. Eipä paljon sellasta sitten osteta. Varsinkin harmittaa sillon, jos se vaate ois just pitänyt saada ;)! Tällä kertaa mulla on myynnissä tosi vähän, vain muutama vaate.

Virvon varvon itselleni ... ;)

2 kommenttia:

  1. Mulle on tullu samanlaisia oireita kolasta. Tulee semmonen ihan hirvee horkka ja vaikka olis kuuman suihkun alla niin voi täristä ihan koko kroppa ja sit voi yhtäkkii rueta posket punottaan ja tulla sikakuuma ja sydän voi hakata ihan hulluna. En pysty juomaan enää kolaa enkä kofeiinijuomia yhtään. Altistuin jotenkin niille. Tosin aikoinaan olin ihan megasuurkuluttaja. Toivottavasti toi ei tuu uudelleen. Se on karseeta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on vaan kummaa se, että mies kuitenkin juo päivittäin kahvia ja myös välillä colaa, joten kyse ei voi olla kofeiinin epäsopivuudestakaan. :|toisaalta oltiin molemmat flunssassa ja toi tuli sen jälkeen, että ehkä ei tehnyt hyvää kannattaa siellä Tapparan pelissä, kun valitteli sen jälkeen huonoo ja heikkoo oloo. Jos ei ollu vielä parantunut täysin.

      Poista