Sivut

perjantai 12. huhtikuuta 2013

Oon joutunut laittamaan miähen asioille kirpparille tavaraa viemään ja pöytää järjestään tänään ja huomennakin se joutuu hommiin, kun mulla menee työajat niin, ettei ehdi millään. Ekan päivän jälkeen saldo oli 59 €, ihan kiva siis. Huomenna ois tarkotus uudestaan kysyä saldoo, toivottavasti ois yli satasen! :D Eilen eksyin uudestaan Hulluille päiville, joskin vaan sinne ruokapuolelle. Tehtiin eilen illalla herkku lämpimiä voileipiä, joissa oli chevre-juustoo (hirrveen diettiruokaa).. Tänäänki oli töissä senmone päivä, että joutu ihan lämmittään saunan ja menihän siinä sivussa yks olunenkin :D huups. Oon menossa vasta sunnuntaina salille, kun sillon on vapaa. Huominenki menee kokolailla koko päivä töissä.

Eilen mua kotona odotti niin suloinen yllätys, jota en ois koskaan arvannu :) Poikaystävä tietää, että oon hulluna muumimukeihin ja sit mua odotti tämmönen ihanuus <3

Pus kaikille <3 Hyvää viikonloppua !

2 kommenttia:

  1. Voi hitsiläinen sentään! Eilen, kun oli tankkauspäivä niin käytiin ravintolassa ja naapuripöytään tuotiin olutta. Mietin, että en oo juonut lasiakaan tän dieetin aikana ja rupes tekeen mieli oikein kylmää kaljaa. Tänäänkin katselin jääkaappia siivotessa, että siellä olis kylmä karhutölkki mutta sinne jäi. Pihvin kanssa olis kyllä voinut maistua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihailen kyllä sun itsekuria! Oot pysyny tosi lujana :)!

      Poista