Sivut

keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Vauhti päällä!

Tää dieetti on alkanut ihan loistavasti! Kolmatta päivää mennään vauhdilla ja liikuttu on joka päivä. Tänäänkin käytiin kuntokolmonen läpi. Mies meni ripeetä kävelyä ja mä ripeetä kävelyä ja yli puolet hölkällä. Noin 3,5km tuli matkaa yhteensä. Ei mikään älytön, mutta silti hyvä hiki päälle :) 40min siinä meni ja sitten päälle jumppailin vielä Herbalifen 24fit dvd:n tän päivän osuuden, joka oli kestoltaan n. 30min. Sillävälin miekkone teki ruokaa ja mä kävin pikasuihkussa. Ihanaa kun kotona puhalletaan yhteen hiileen! :) nyt oon matkalla töihin, mutta ei haittaa yhtään. Mulla oli eilenki virtaa hirveesti ja hyvä mieli :) ihanaa huomata kuinka liikunta vaikuttaa heti jaksamiseen ja mielen virkeyteen. (Ps. Toi yks epäselvä asukuva kuvaa mun lenkkivarustusta ja koitin tuoda esille sen, että laitoin ginan ohuet urheilupökät jalkaan ja säärystimet nilkkoihin! Miten hyvältä tuntukaan hölkkäillä noin kevyellä varustuksella :)! )

Hain eilen amkkiin ja saa nähä kuinka käy :) päätin tosiaan eilen, että haen kouluun ja myöhään illalla laitoin hakemuksen ;) mutta eihän siinä mitään menetä. Kauan uskoin, etten halua opiskella, mutta nyt mieli on muuttunut. En oo mikään hyvä matikassa ja kielissä, mutta ei auta kun reenata! Onneks kotona on viksu, joka opettaa mulle matikkaa ja muitakin aineita. Kuinka mää muuten selviäisin ees pääsykokeisiin :)

Nauttikaa tästä ihanasta auringosta ja lähtekää ulkoilemaan! :) kevät tulee!!







2 kommenttia:

  1. Tsemppiä pääsykokeisiin. Vai onkos sulla semmoset edessä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nokun en oo nyt ihan kärryillä, että pääseekö sinne kaikki "hakukelpoiset", mutta aattelin alkaa kuitenki treenaileen :) Ja kiitti!

      Poista