Sivut

tiistai 16. huhtikuuta 2013

Terveyshankintoja :)

Eilen käytiin ostoksilla Ruohojuuressa ja mukaan tarttu suklaa gojimarjapussi, raakasuklaapatukka, raakasuklaalevy ja Biokian sininen marjamix. :) oon ihastunut noihin raakasuklaapatukoihin tosi kovasti ja toinen suklaa, jossa häivähdys kookosta, oli myös hyvää :) Biokian 1rkl jauhetta vastaa 1dl marjoja. Pistin maitorahkan sekaan sitä n. 1,5 rkl. Ei maistunut miltään yybervahvalta, mutta riitti mulle ja oli hyvää.

Ostimpas mää sitten Kookengästä pinkit tennarit 19,90€ ! Miekkosellekin tarttu mukaan kangastennarit ja talvikengät ens talvee aatellen.

Tänään haettiin kirpparilta tavarat ja saldo oli huikeet 390€! Huh siitä ruokakauppaan. Ostettiin Gojimarjoja pussi, huippuhyviä ja käteviä napsia tollasenaan. Lisäks ostettiin "kunnon" kaakaojauhetta ja ruususuolaa. Tarkotuksena ois ostaa kookosrasvaa isompi pönttö, että sitä vois alkaa käyttään ruuanlaitossa paistamiseen ja muuhun :) noi kirpparirahat olin hyvin suunnitellut minne ne menee. Iso osa meni säästöön ja pienempi osa käyttöön, kyllä vähän sinne laivallekki pitää ottaa ;) oon niin innoissani jo siitä laivallemenosta, että huhhuh :D !

Käytiin illalla katsastamassa elokuvissa vihdoin se 21 tapaa pilata avioliitto. Ihan huippuhyvä setti suomalaiseks elokuvaks :) suosittelen ehdottomasti katsomaan, ellet oo viä nähnyt! Siinä saa nauraa ja välillä olla haikeekin. Niin ihana! Ja mulla oli elämäni terveellisimmät leffaeväätkin: vesipullo ja raakasuklaapatukka. Hyvä minä! Ette tiäkään kuinka ne popcornit huuteleli siä kaapis, et ostakaa!

Nyt meen morjestaan nukkumattia ja sit saa pari päivää levähtää :) !













2 kommenttia:

  1. Mä en oo vieläkään päässy maistamaan goji-marjoja :S en uskalla ostaa koko pussia jos en sit tykkääkään niistä. Millasia ne on? Mites noi suklaaversiot, onko parempia? Mä niin tykkäisin käydä tuommosissa kaupoissa mut en oikee tiedä mitä sieltä ostaisin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä ne on hyviä, aika makeita. Suklaa gojimarjat on kans hyviä, mutta ei niitä paljoo pysty syömään :D Meilläkun on on noita molempia, niin niitä on kiva syödä vuorotellen :D Kannattaa oikeesti mennä tutustuun ja ostaan jotain. Oon ite ainaki ollu tyytyväinen ja raakasuklaa on tosi hyvää. :) Ootko sitä maistanut?

      Poista