Sivut

keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Siitepölyallergiasta :|

Pari päivää sitten se alkoi.. meinaan allergiaoireet. Niistäminen, aivastelu ja silmien kutina. Mä jotenkin muka luulin välttyväni niiltä oireilta tänä vuonna. Täytyy sanoo, että ne oireet ei kuitenkaan oo nyt niin pahat kuin vuosi sitten (kopkop puuta). Ainakin toivon niin, tällä hetkellä syön Kestinee pillerin päivässä, mulla on joka vuosi sama juttu allergialääke reseptin kanssa. Se on vanhentunut, enkä koskaan saa uusittua sitä ajoissa. Nyt kaiken lisäks en edes tiedä missä mun viime vuoden resepti on. Tarvisin oikeesti sen kirjanpitäjän, joka huolehtis mun paperikaaoksesta :D Kaveri suositteli mua kokeilemaan Mehiläisen siitepölyrakeita, siispä painelin eilen Ruohojuureen ja ostin pönikän. Hintaahan sillä oli melkein 20 € , mutta haluan kokeilla :) Ne haisee aika oudolle ja maistuu, noh en oikein osaa kuvailla sitä :D Laitoin ite aamulla pirtelön sekaan, mutta koska sheikkasin sen vaan, niin ei ne rakeet sinne imeytyyn kerenny.



Pääsin buzzaamaan Veet-tuotteita, eilen hain paketin postista ja se näytti tältä

Kylmävahaliuskat kasvoille
Hair removal Cream
Veet suihkussa käytettävä ihokarvanpoistovoide
Veet hair miniming - voide (karvankasvun minimointiin)
Kerron omat testitulokseni heti kun oon testannu näitä :)! Tykkään tosi paljon päästä mukaan tämmösiin testiryhmiin, koska musta on aina jännittävää testata tuotteita ja jos löytää sen kautta oman uuden lempparin, jota haluaa jatkossa alkaa ostamaan. Joskus harmittaa kun on mennyt ostamaan tuotteen, joka ei sitten ookaan sopinut omalle iholle ja sitten se on turhana kaapissa lojunut, ellei ole sitten päätynyt ystävälle jne. :)

Ulkona on niin ihana ilma, oon vaan niin väsynyt nyt työpäivän jälkeen, etten yksinkertasesti jaksa raahata itteeni tonne ulos, vaikka hyvää tekis. En muutenkaan tiä miks tää liikkuminen on nyt taas niin vaikeeta. Pitäis saada noi aamulenkit kunnolla rullaamaan, niin se tois uutta puhtia ja jaksais koko päivän paremmin. En vaan jaksa herätä niin paljon aikasemmin, kun ois tarve ennen töitä. Ja mulla on ollu pelkkää aamuvuoroa nytten. Tosin en saa itteeni niin aikasin nukkuunkaan, että jaksasin herätä. :D

Loppuun ihania kuulemiani ajatuksia.. :)
  • Se kasvaa mihin keskittyy
  • olemme itse oma jarrumme
  • ensin pitää oppia ymmärtämään

1 kommentti:

  1. Kiitti! :) Vastailin tähän joskus, mutta kaippa mää sen uudestaankin voin tehä. :)!

    VastaaPoista