Sivut

torstai 24. tammikuuta 2013

Boxing!!

Tänään aamulla Williams saapui Tenniskeskukseen ja noh :D Voin ehkä lopettaa haaveet hetkeks tosta taituruudesta, koska se ei ollutkaan niin helppoa kuin muistin :) Mutta suju se nyt ihan ok, tosin mulla oli käytössä iskän antama maila, jota se itse on käyttäny juu joskus teininä. Sen vois viedä museoon, kun kattelee noita nykymailoja, on meinaa hiukan pienempi versio kun noi uudemmat. Yritä sillä nyt sitten osua johonkin...Ja miehellä meniki hermo aika nopeeta ja sit se pelas sillä mun iskän vanhalla mailalla ja anto omansa mulle ja mää olin tyytyväinen <3 Ihanaa kun toinen uhrautuu.

Kotona kaadoin hienosti mun aamupirtelön yhen Ikea kaapin päältä niin, että sitä maito-pirtelöseosta meni mun vaatteille noin 70% ja loput sitten vähän kajareihin ja sen hyllyn alle, joka tietenkin oli täynnä tavaraa ja painava nostaa. Joo en saanu kovin ilosta katsetta tolta vastapuolelta :D

Siitä selvittiin ja otin asiaks vihdoin siivota meijän eteisen siivouskaappi, jossa ei ollu mitään järjestystä, mutta nyt on siisti ! :D Jiah. Mutta mää haluan isomman kämpän, en kestä kun mun tavarat ei mahdu mihinkään! Ja oon myyny niitä kirpparilla viimeks ennen joulua ja nyt keväällä ois tarkotus taas ottaa uus pöytä. Muttahei ei 40neliöö kahdelle ihmiselle oo kovin paljoo, vai onks joku muu erimieltä? Oon silti enemmän kuin tyytyväinen siihen, että meillä on erikseen makkari vaikka tää yksiönä onki vuokrattu ja lisäks sauna ja parveke :) Joten en myöskään viitis valittaa, sauna on kuitenkin harvinaista herkkua. <3

Mutta sitten päivän kohokohtaan, nimittäin NYRKKEILYREENIEN ALKAMINEN!! JIIAAAH WUHUU!! Olen onnellinen, kyllä :D Vaikka en yhtään tienny kuinka siellä reenataan, reenit meni enemmän kuin hyvin ja rytmiin pääsi tosi nopsaan mukaan :) Kyllä se on vaan niin mun laji <3 Ei voi muuta sanoo!
 

 Näyttäsimpä määki joskus tolta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti