Sivut

keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Minä salilla, näin aikasi

Kello herätti kuudelta ja en oo ees varma miten ponkasin niin nopeeta ylös :D Lähin siis salille, jossa olin vartin yli seiska. Ja hei tää on mulle superaikasin! En oo koskaan saanu itteeni sinne siihen aikaan. Mulla oli rinta/selkä-reeni vuorossa ja siinä meni semmoset 1,5h aika tarkalleen. Ihan hyvin reeni kulki, ehkä ongelma oli noissa painoissa, oon nyt joka viikko käyny eri salilla ja jokapaikas painopakat ja painot on nii erilaisia, mutta eiköhä tossa nyt opi kun rupeen käymään tuolla samalla Gogolla joka kerta. Oli ihanan rauhallista, vaikka porukkaa olikin jonkun verran, muttei oikeestaan tarvinnu ootella juuri ollenkaan, vaan sai hyvin sujuvasti tehtyä oman ohjelmansa. Siittä sitten suoraan töihin, uijjui ihanat 8h 45min.. Olin täynnä tarmoo kun pääsin töihin ja koko aamupäivän, mutta siinä kahen maissa väsähdin täysin. Nyt oon ollu kotona ihan lötkönä ja katoin Jutta ja Superdieetit ohjelmaa. Mua nauratti vaan sen miehen kommentti "jos joku ois kertonu mulle tän 20 vuotta sitten, niin tottakai mä olisin niin tehny" tai jotai sinne päin. Kertonu mitä? Senkö että rasva lihottaa? :) Nojoo enivei, ehkä mää painun pehkuihin ;) öitä!

2 kommenttia:

  1. Onko sulla joku erikoinen reeniohjelma vai ooks ihan itse tehny? :) Itellänikin kesäkuntoon projekti menossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun poikaystävä on tehnyt mulle kolmijakoisen reeniohjelman salille. :) Elikkäs yhtenä päivänä teen jalat, toisena rinta/selkä ja kolmantena kädet. :) Hei hienoo ja tsemppiä sun projektiin! Jää ihmeessä lukijaksi, jos blogi miellyttää :)!

      Poista